اولین «نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن» برگزار می‌شود
کد خبر: 3858145
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
در دی ماه؛

اولین «نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن» برگزار می‌شود

گروه فناوری اطلاعات ــ اولین «نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن» با هدف فرهنگسازی اقتصاد دیجیتال و حمایت از تولیدات ایران ساخت در این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ اولین «نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن» با هدف فرهنگسازی اقتصاد دیجیتال و حمایت از تولیدات ایران ساخت به همت معاونت علمی و فاوری رییس جمهوری در این حوزه برگزار می‌شود.

پیوند فناوری و اپلیکیشن‌های کاربردی، تبادل افکار بدیع و الگوی بهینه، اشتغال‌زایی و رشد همکاری‌های ملی و بین‌المللی، بسترسازی لازم برای ارائه حداکثری ظرفیت‌ها و توانمندی شرکت‌های فناور اهدافی است که با برگزاری این نمایشگاه دنبال می‌شود.

نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان علاقمندان می‌شود. فعالان حوزه‌های اپلیکیشن، بازی‌های رایانه‌ای، استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نوپا، توسعه دهندگان، شتاب دهنده‌ها، اپراتور‌های تلفن همراه، فین تک‌ها و ارائه دهندگان محتوا از شرکت کنندگان این رویداد هستند.

نخستین «نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن» می‌تواند فرصت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در این صنعت رو به رشد فراهم کند. این نمایشگاه با گرد هم آوردن فعالان این حوزه بخشی از زیست بوم اقتصاد دیجیتال را نمایش می‌دهد. زیست بومی که رونق و توسعه آن راهی برای رهایی از اقتصاد نفتی است.

انتهای پیام
captcha