خسارت به اموال عمومی، خیانت به مردم است+ فیلم
کد خبر: 3858169
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

خسارت به اموال عمومی، خیانت به مردم است+ فیلم

گروه چند رسانه‌ای _ اموال عمومی متعلق به عموم جامعه و برای رفاه مردم است که طبیعتا وظیفه و حراست از آن‌ها تکلیف دینی، قانونی و اخلاقی است.

خسارت به اموال عمومی، خیانت به مردم است+ فیلم

به گزارش ایکنا از اصفهان، اموال عمومی متعلق به عموم جامعه و برای رفاه مردم است که طبیعتا وظیفه و حراست از آن‌ها تکلیف دینی، قانونی و اخلاقی است. متاسفانه در اعتراضات اخیر، برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب، صف خود را از معترضان جدا کردند و با راه‌اندازی اغتشاش، به اموال عمومی آسیب‌های جدی وارد نمودند که قطعا این نوع کارها مغایر با اخلاق، قانون و حقوق طبیعی شهروندان است. این نوع کارها، پیگیری مطالبات و اعتراضات مدنی را از مجاری قانونی، تحت‌الشاع قرار می‌دهد. اغتشاشات اخیر مورد توجه بیگانگان و دشمنان ایران اسلامی قرار گرفت و از این نوع اقدامات خرابکارانه حمایت کردند. قطعا مردم انتظار دارند تا در فضایی مسالمت‌آمیز و در چارچوب‌های قانونی، اعتراض و انتقادهای خود را نسبت به موضوعی ابراز کنند و به هیچ وجه با کسانی که بخواهند اغتشاش ایجاد کرده و با شرارت به اموال عمومی آسیب وارد کنند، همراهی نخواهند کرد، زیرا مردم برای حفظ و حراست از انقلاب، شهیدان زیادی تقدیم کرده‌اند و پشتیبان نظام هستند. 

حوادث اخیر در اصفهان خسارت‌های زیادی به اموال عمومی وارد کرده است، به گفته شهردار اصفهان، آشوبگران باعث بیش از 100 مورد تخریب و آتش‌سوزی اموال عمومی در اصفهان شده‌اند. شهردار اصفهان گفته، این خسارت‌ها به زیان مردم است و خدمت‌رسانی را مختل می‌کند و هزینه ناشی از آن از جیب مردم پرداخت می‌شود.

تخریب اموال عمومی
 
تخریب اموال عمومی
انتهای پیام
captcha