اتاق گپ و گفت هنرمندان برپا شد
کد خبر: 3861140
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

اتاق گپ و گفت هنرمندان برپا شد

گروه فرهنگی _ مدیر خانه هنرمندان حوزه هنری استان اصفهان از اختصاص اتاقی به هنرمندان اصفهانی برای گفت‌و‌گو پیرامون مسائل هنری در ساختمان تاریخی خانه هنرمندان خبر داد.

اتاق گپ و گفت هنرمندان برپا شد

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان به نقل از زهرا جعفرپور مدیر خانه هنرمندان اصفهان با هدف رشد و ایجاد هم اندیشی در میان گروه‌های کوچک هنری این مرکز فضایی را جهت تبادل اطلاعات هنری و گفتمان‌های هنری اختصاص داده است.

وی افزود: خانه هنرمندان اصفهان از دیرباز مکان رفت و آمد هنرمندان و حضور در نشست های رشته‌های مختلف هنری بوده است، با همین پشتوانه و در راستای آسودگی خاطر هنرمندان، حوزه هنری استان اصفهان فضایی را جهت تبادل نظر میان هنرمندان و برقراری نشست‌های هنری کوچک مقرر کرده است تا مامنی برای اهالی هنر اصفهان بوده و بتوانند بدون دغدغه و با آسودگی خاطر به بیان مسائل خود بپردازند.

وی با اشاره به استقبال هنرمندان اصفهانی از این طرح خاطرنشان کرد: شاید بسیاری از هنرمندان این شهر ندانند که می توانند برای گفت‌وگو با یکدیگر به این مکان بیایند و در فضایی تاریخی و هنری و دلپذیر تبادل نظر داشته باشند.

گفتنی است، خانه هنرمندان اصفهان یکی از ساختمان های حوزه هنری است که در پارک ایثارگران واقع در خیابان آبشار اول قرار دارد.

انتهای پیام
captcha