همایش مکتب اخلاقی اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3863226
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

همایش مکتب اخلاقی اصفهان برگزار می‌شود

گروه معارف ــ شورای هماهنگی برگزاری همایش مکتب اخلاقی اصفهان ذیل انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان برگزار شد.

همایش مکتب اخلاقی اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری در شورای هماهنگی برگزاری همایش مکتب اخلاقی اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش گفت: اگر دقت نظر و حساسیت‌های لازم نسبت به نحوه و شیوه برگزاری این همایش در نظر گرفته نشود نمی‌توان نتیجه درخور و شایسته نام و آوازه اصفهان به دست آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر ضرورت زمان بندی دقیق برگزاری همایش خاطرنشان کرد: لازم است برای برگزاری همایش مکتب اخلاقی با بزرگان این حوزه مشورت شود تا از نظرات کارشناسی آن بزرگواران برای بهبود کیفیت برگزاری این همایش بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: انتشار کتاب و نشریه مرتبط با این موضوع از جمله مواردی است که پیرامون همایش مکتب اخلاقی پیشنهاد می‌شود همچنین نمایشگاهی از تصاویر و کتاب‌های بزرگان اخلاق اصفهان نیز می‌توانیم در این زمینه برگزار نماییم.

خاطرنشان می‌شود، شورای هماهنگی برگزاری همایش مکتب اخلاقی اصفهان ذیل انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان با حضور حجت‌الاسلام محسن جلالی، معاون پژوهشی حوزه علمیه اصفهان، اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان سایر اعضا برگزار شد.

انتهای پیام
captcha