بانک‌های اصفهان برای کمک و حمایت تولیدکنندگان اعلام آمادگی کردند
کد خبر: 3864596
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

بانک‌های اصفهان برای کمک و حمایت تولیدکنندگان اعلام آمادگی کردند

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار اصفهان گفت: نمایندگان بانک‌ها در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی، برای کمک و حمایت از تولیدکنندگان اعلام آمادگی کردند.

بانک‌های اصفهان برای کمک و حمایت تولیدکنندگان اعلام آمادگی کردند

به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در چهل و سومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی اظهار داشت: اگر بخواهیم به معنای واقعی کارعملیاتی کنیم چاره ای نداریم جز این که مسیر را برای تولیدکنندگان هموار کنیم.

وی تصریح کرد: مشکلات تولیدکنندگان تنها به ادارات و مدیران باز نمی‌گردد از این رو نمایندگان بانک ها با حضور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در حد توان برای کمک و حمایت از تولیدکنندگان اعلام آمادگی کردند.

استاندار اصفهان ادامه داد: برخی مسائل قانونی بر روابط بین صنعتگران و بانک ها وجود دارد که باعث کندی روند تولید در واحدهای صنعتی شده است در همین راستا تلاش کردیم تا شرایط را در چهارچوب ضوابط برای تولیدکنندگان تسهیل کنیم.

وی اضافه کرد: صاحبان صنایع نیز باید نسبت به قوانین بانکی آگاهی و اطلاعات بیشتری داشته باشند تا بتوانند بهتر فعالیت اقتصادی داشته باشند البته افرادی که در شرایط سخت کار تولید می‌کنند و اجازه نمی‌دهند جوانان بیکار بمانند و وسیله رزق و روزی خانواده‌ها را فراهم می‌کنند باید دست آن‌ها را بوسید.

رضایی خاطرنشان کرد: روزهای یکشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را برگزار می‌کنیم از این رو تولیدکنندگان می‌توانند بدون وقت قبلی مشکلات خود را با مراجعه به استانداری بیان کنند.

انتهای پیام
captcha