مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های اقتصادی جسورتر عمل کنند
کد خبر: 3865198
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵

مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های اقتصادی جسورتر عمل کنند

گروه سیاست و اقتصاد _ استاندار اصفهان گفت: گلپایگان ظرفیت‌های بالایی در حوزه های اقتصادی و صنعتی دارد البته در شرایط فعلی که با جنگ اقتصادی روبرو هستیم، مدیران دستگاه های اجرایی باید جسور تر در حوزه های اقتصادی وارد عمل شوند.

مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های اقتصادی جسورتر عمل کنند

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در سفر به شهرستان گلپایگان اظهار داشت: این شهرستان یکی از مفاخر استان اصفهان است و مردمی شهید پرور دارد که در تمامی امور پیشگام هستند.

وی ادامه داد: گلپایگان ظرفیت های بالایی در حوزه های اقتصادی و صنعتی دارد البته در شرایط فعلی که با جنگ اقتصادی روبرو هستیم، مدیران دستگاه های اجرایی باید جسورتر در حوزه های اقتصادی وارد عمل شوند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مردم و مسئولان باید با همدلی و همزبانی و درک مسائل اقتصادی کششور در جهت حل مسائل و مشکلات استان تلاش نمایند.

وی اضافه کرد: با وجود بدعهدی آمریکا در برجام ما در جریان تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی قرار گرفتیم اما مردم کشورمان، انسجام و مقاومت خوبی از خود نشان دادند و روند مثبتی در خصوص اشتغال زایی در استان شکل گرفته است.

رضایی عنوان کرد: امروزه صادارت و واردات با مسائل عدیده ای روبرو شده است اما باید شرایط را برای بازرگانان و تجار بیش از پیش فراهم کنیم تا جایگاه ایران اسلامی را در جهان ارتقا دهند

رضایی با بیان اینکه صنعتگران و تولیدکنندگان، سربازان جبهه اقتصادی هستند، ادامه داد: بزرگترین پروژه های فنی در استان اصفهان در حال انجام است که درصورت آشنایی مردم با آن باعث شگفتی افراد می شود.

وی اضافه کرد: زمین برای واحدهای تولیدی و صنعتی باید به اندازه مورد نیاز تأمین شود تا بتوان آن را به خوبی مدیریت کرد و تجهیزات لازم را در آنها استقرار نمود.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه حفظ سلامتی مردم در اولویت است، گفت: محیط زیست و دیگر دستگاه های ذیربط باید شرایط فعالیت واحدهای صنعتی را در چارچوب قوانین و در حد توان، تسهیل کنند.

شایان ذکراست استاندار اصفهان در بدو ورود به شهرستان گلپایگان بر سر مزار شهدای این شهرستان حضور پیدا کرد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس در نشست شورای سرمایه‌گذاری این شهرستان حضور یافت.

انتهای پیام
captcha