چهار هزار دانش‌آموز پسر چهارمحال‌وبختیاری به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
کد خبر: 3872411
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

چهار هزار دانش‌آموز پسر چهارمحال‌وبختیاری به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی ـ مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری از اعزام چهار هزار دانش‌آموز پسر به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: از دوم بهمن ماه تا 20 اسفندماه، چهار هزار دانش‌آموز پسر استان از مناطق راهیان نور بازدید خواهند کرد.

چهار هزار دانش‌آموز پسر چهارمحال‌وبختیاری به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوندسرهنگ حاتم ریاحی، مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری از اعزام چهار هزار دانش‌آموز پسر به اردوی راهیان نور خبر داد و بیان کرد: اولین گروه دانش‌آوزی پسران استان دوم بهمن ماه به مناطق راهیان نور جنوب کشور اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعزام‌ها تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت، گفت: تا پایان سال حدود چهار هزار دانش‌آموز پسر از سراسر استان از مناطق راهیان نور بازدید خواهند کرد که در هر مرحله، 8 اتوبوس به مناطق اعزام خواهد شد.

سرهنگ ریاحی افزود: این اردوها سه روزه است و دانش‌آموزان از یادمان‌های استان خوزستان از قبیل شلمچه، هویزه، دوکوهه، نهرخین، اندیمشک، موزه دفاع مقدس خرمشهر و معراج شهدای اهواز بازدید خواهند کرد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان با بیان اینکه این اردوها مختص پسران است، گفت: سه هزار و 500 دانش‌آموز دختر در آبان‌ماه و آذرماه به مناطق اعزام شدند و این دوره، مخصوص دانش‌آموزان پسر است، همچنین با هر گروه مدیران مدارس و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان‌ها نیز اعزام می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) هدف از اعزام دانش آموزان را آشنایی با مناطق عملیاتی و ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و شهدا دانست و تصریح کرد: اردوهای راهیان نور بهترین راهبرد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا این تفکر بسیجی باعث شده توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام
captcha