توانمندسازی راویان و مربیان دفاع مقدس در «روایت عشق»
کد خبر: 3872561
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

توانمندسازی راویان و مربیان دفاع مقدس در «روایت عشق»

گروه اجتماعی ــ دوره آموزشی رشد و توانمندسازی راویان و مربیان دفاع مقدس با عنوان «روایت عشق» چهارشنبه‌های هر هفته در سالن شمع گلستان شهدا برگزار می‌شود.

رشد و توانمندسازی راویان و مربیان دفاع مقدس در «روایت عشق»

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، مدیر فرهنگسرای پایداری گفت: دوره آموزشی رشد و توانمندسازی راویان و مربیان دفاع مقدس با عنوان «روایت عشق»، چهارشنبه‌های هر هفته ساعت 14 در سالن شمع گلستان شهدا برگزار می‌شود.

سعید صرامی اظهار کرد: از دو سال پیش تاکنون 200 راوی و مربی دفاع مقدس در 4 دوره آموزش دیده‌اند که این دوره برای توانمندسازی این 200 نفر برنامه‌ریزی شده است.

وی همچنین افزود: یکصدنفر برای آموزش‌های پایه ثبت نام کرده‌اند که پس از آموزش‌های لازم در اردوهای راهیان نور، بنیاد حفظ آثار، موزه دفاع مقدس و گلستان شهدا مشغول روایت‌گری می‌شوند.

صرامی با بیان اینکه 75 درصد این راویان خانم و 25 درصد آقا هستند، تصریح کرد: «روایت عشق» عنوان برنامه‌ای است که از سوی فرهنگسرای پایداری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی شده و شامل موضوعات دشمن شناسی جنگ نرم و مقاومت اسلامی، خودباوری علمی و فرهنگی، خود کنترلی و راه‌های مراقبت از خود در مقابل آسیب‌های فرهنگی، تاریخ شفاهی و سیره شهدا و داستان ایثار است.

انتهای پیام
captcha