برگزیدگان کنگره سلمان فارسی در رامهرمز معرفی شدند
کد خبر: 3872642
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲

برگزیدگان کنگره سلمان فارسی در رامهرمز معرفی شدند

گروه فرهنگی ـ برگزیدگان کنگره سلمان فارسی در سه بخش مقاله نویسی، شعر و داستان در رامهرمز معرفی شدند.

برگزیدگان کنگره بزرگداشت سلمان فارسی در رامهرمز معرفی شدند

به گزارش ایکنا از خوزستان، اختتامیه دومین کنگره بزرگداشت سلمان فارسی در شهرستان رامهرمز برگزار شد. در این مراسم از برگزیدگان این کنگره در سه بخش شعر، داستان و مقاله تجلیل شد.

در بخش شعر کلاسیک، ساجده کردونی از رامشیر، خدابخش صفادل از نیشابورو مصطفی سمندی از رامهرمز به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند. ندا سهراب‌زاده از نیشابور، محمد خادم از اصفهان و زهرا شعبانی از هندیجان نیز به عنوان شایستگان تقدیر این بخش مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش شعر کلاسیک، فاطمه بیرانوند از تهران، ثریا عبدی از هندیجان و حسن انوری از آبادان رتبه‌های برتر را کسب کردند. در این بخش از محمدرضا داودی از رامهرمز و فرشید گشتی از هندیجان تقدیر شد.

در بخش داستان نیز محمدحسن مردانی از اصفهان، سیده سلیمه موسوی و سحر ممبینی از رامهرمز رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. در این بخش راضیه محمدی‌زاده و یسنا تقی پور از رامهرمز و مجید خالدی نسب از رامشیر شایسته تقدیر شدند.

همچنین در بخش مقاله، فریده اکبری بیرگان از شوشتر، حمید گنجایش از نورآباد ممسنی و محمد کلانی از رامهرمز رتبه‌های برتر را به دست آوردند.  

گفتنی است، علیرضا شکرریزو غلامرضا حاتمی داوران بخش شعر، مصطفی نورافروز و ایلیا آل خمیس داوران بخش داستان و مسعود پاکدل و دکتر سیما منصوری داوران بخش مقاله نویسی بودند.

یادآور می‌شود، برگزاری این کنگره با حضور آیت‌الله موسوی‌جزایری، زعیم مدارس علمیه استان، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل موسوی، امام جمعه شهرستان و محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان همرا بود.

انتهای پیام
captcha