اعزام 800 دانشجو از چهارمحال‌وبختیاری به اردوی راهیان نور
کد خبر: 3872947
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

اعزام 800 دانشجو از چهارمحال‌وبختیاری به اردوی راهیان نور

گروه فرهنگی ـ مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال‌وبختیاری از اعزام 800 دانشجو به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: از 14 اسفندماه 800 دانشجوی دختر و پسر از سراسر استان به مناطق اردوی راهیان نور خوزستان اعزام خواهند شد.

مرتضی کریمی، مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری از اعزام 800 دانشجو به اردوی راهیان نور خبر داد و بیان کرد: از 14 اسفندماه تا 25 اسفندماه، 800 دانشجوی دختر و پسر از سراسر استان به مناطق اردوی راهیان نور خوزستان اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: شلمچه، طلایه، هویزه، فکه، یادمان عملیات فتح‌المبین از جمله مناطق بازدیدی دانشجویان در این اردوها هستند که البته یادمان‌های دیگر نیز بنا به انتخاب مسئولان بسیج دانشگاه‌ها، به این مناطق اضافه می‌شوند.

کریمی هدف از اعزام دانشجویان به مناطق راهیان نور را تبیین سیره شهدا و شاخص‌های دفاع مقدس و تطبیق آن‌ها با زمان حال دانشجویان دانست و تصریح کرد: هدف اصلی این است که دانشجویان در این دوران به مهم‌ترین بخش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که استفاده از تجربه‌های موفق است، بپردازند و از تجربه‌های زمان دفاع مقدس از جمله ایثار، استفاده از فناوری، خلاقیت‌ها و نبوغ رزمندگان در زمان جنگ الگو بگیرند.

وی با اشاره به اینکه این اردوها چها روزه است، اظهار کرد: طبق توافق با فرماندهان بسیج، در هر دوره 5 الی 10 دستگاه اتوبوس به مناطق اعزام می‌شوند که البته زمان آغاز اعزام‌ها و تعداد دستگاه‌های اعزامی در جلسه نهایی و بنا به تصمیم فرماندهان بسیج دانشجویی ممکن است تغییر کند.

انتهای پیام
captcha