اولین دوره آموزشی ایده‌پردازی و کارآفرینی برگزار می‌شود
کد خبر: 3873304
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
به منظور توان افزائی مدیران موسسات قرآنی اصفهان؛

اولین دوره آموزشی ایده‌پردازی و کارآفرینی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری اولین دوره آموزشی برای مدیران موسسات قرآن وعترت استان با عنوان ایده پردازی و کارآفرینی خبر داد.

اولین دوره آموزشی ایده پردازی وکارآفرینی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالفضل یعقوبی با اعلام این خبر گفت: اولین دوره آموزشی برای مدیران موسسات قرآن وعترت استان اصفهان با عنوان ایده پردازی و کارآفرینی چهارشنبه وپنج شنبه دوم و سوم بهمن ماه ۹۸ در سالن کوثر آستان مقدس زینبیه سلام الله علیها اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه این برنامه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مجری برگزاری این برنامه اتحادیه موسسات وتشکل‌های قرآنی استان اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه امکان ثبت نام برای کلیه موسسات فرهنگی قرآن وعترت استان وجود دارد، تصریح کرد: هدف از این دوره توان افزائی مدیران موسسات قرآن وعترت استان بوده و در این دوره قوانین و مقررات و امورمالی، مدیریت عمومی، استفاده ازفضای مجازی در جذب مخاطبین قرآنی و...آموزش داده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha