پنجمین جشنواره دانشجویی «ققنوس» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3873803
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

پنجمین جشنواره دانشجویی «ققنوس» در اردبیل برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل گفت: با توجه به نقش تاثیرگذار دانشجویان و به ویژه دانشجویان بسیجی در جامعه و شناخت استعداد‌های دانشجویان، مرحله استانی پنجمین جشنواره هنری دانشجویی «ققنوس» در ۷ بخش، بخش برگزار می‌شود.

پنجمین جشنواره دانشجویی «ققنوس» در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، پرویز پرزور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل، سوم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: مرحله استانی پنجمین جشنواره هنری دانشجویی «ققنوس» در ۷ بخش ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل تصریح کرد: بخش‌های این جشنواره شامل نشریات دانشجویی، پژوهش‌های هنری، ادبیات نمایشی، مداحی، ادبیات، موسیقی، آوا‌ها و نوا‌های انقلابی، فیلم کوتاه، تئاتر و نمایش و هنر‌های تجسمی است.
وی ادامه داد: دانشجویان علاقمند برای مشارکت در این جشنواره می‌توانند کلیه آثار خود را به استثنای خوشنویسی و نقاشی در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
پرزور اظهار کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی www.absarnews.ir مراجعه کنند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل افزود: بخش ویژه این جشنواره با موضوع سیدالشهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی است که به برگزیده این بخش جایزه ویژه‌ای اهدا خواهد شد.
این مقام مسئول بیان کرد: علاقمندان تا پایان بهمن ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه واقع در جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل، معاونت فرهنگ‌سازی ارسال کنند.
پرزور یادآور شد: از همه دانشجویان در استان اردبیل دعوت می‌شود تا با مشارکت در این جشنواره آثار انقلابی خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام
captcha