رسانه ملی در حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش تاثیرگذاری دارد
کد خبر: 3873804
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

رسانه ملی در حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش تاثیرگذاری دارد

گروه اجتماعی- رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: رسانه ملی نقش تاثیرگذاری در حضور باشکوه و حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

رسانه ملی در حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش تاثیرگذاری داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری استان اردبیل، سوم بهمن‌ماه در جلسه تبیین برنامه‌های انتخابات صداوسیمای مرکز اردبیل بیان کرد: رسانه ملی نقش تاثیرگذار در حضور باشکوه و حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد و رسالت رسانه ملی بسیار خطیر است.
وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی عوامل صداوسیما مرکز اردبیل در تبادل اطلاعات و آگاه‌سازی مردم گفت: این تلاش شبانه‌روزی قابل تقدیر و قدردانی است.
ریس کل دادگستری استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها اظهار کرد: این شهدای والامقام راه را به ما نشان داده‌اند و ماباید با جان و دل راه این شهید والامقام را ادامه دهیم چرا که هرچه داریم ازخون شهدا داریم.
عتباتی افزود: قدرت رسانه ملی و تاثیرگذاری آن در بین اقشار مختلف مردم برای همگان آشکار است و رسانه ملی در ارتقاء سطح آگاهی مردم و اطلاع‌رسانی بسیار تاثیرگذار است.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: درتمام مراحل انتخابات قانون فصل‌الخطاب است و تمام عوامل و متولیان و داوطلبان و نامزد‌های انتخابات قانون را در تمام مراحل مبنای کارقرار دهند.
رییس کل دادگستری استان اردبیل افزود: مجلس قوی و مقتدر باید اولویت باشد و مردم با آگاهی در انتخاب نمایندگان پیشگام باشند و مجلس که نمودش قانون است باید دواطلبان و نامزد‌هایی که در این انتخابات شرکت می‌کنند باید خود قانون‌مدار بوده و در تمام مراحل، قانون را مبنای خود قرار بدهند.
عتباتی انتخابات را مقوله مهم عنوان کرد و افزود: حضور و مشارکت بالا در این انتخابات تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و دشمنان با ترفند‌های مختلف رسانه‌ای و جنگ نرم درصد تضعیف و کم جلوه دادن حضور مردم هستند که همگان باید هوشیاری لازم را داشته باشند.
وی پرهیز از دوقطبی کردن و مخدوش کردن سیمای شهر و توهین و تخریب و مقایسه‌های غیراخلاقی را خواستار شد و افزود اقشارمختلف مردم ازجنوب تاشمال استان همگان برای ما برابر بوده و ایجاد حاشیه برای ترفند‌های انتخاباتی به هیچ وجه قابل قبول نیست.
وی از رصد فعالیت‌های انتخاباتی خبرداد و افزود: با هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی در هر جایگاهی برخورد می‌شود و فضای مجازی نیز باید از هرگونه تخریب و توهین و مطالب غیرقانونی و غیراخلاقی خوداری کرده و اخبار و اطلاعات انتخابات را از به صورت قانونی و از منبع موثق درج کنند.

انتهای پیام
captcha