رزمندگان بدون مرز؛ ادبیات رهبر انقلاب در عرصه مقاومت
کد خبر: 3873812
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

رزمندگان بدون مرز؛ ادبیات رهبر انقلاب در عرصه مقاومت

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه اسالم تعبیر مقام معظم رهبری از «رزمندگان بدون مرز» را یک ادبیات جدید و بدیع در عرصه مقاومت خواند و تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی نماد وحدت بود.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری، امام جمعه اسالم امروز، 4 بهمن ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) به بیان فضائل و مناقب این بانوی بزرگ اسلام در قرآن و منابع روایی شیعه و سنی پرداخت و اظهار کرد:‌ این حضرت نمونه و الگوی یک بنده کامل خدا برای زنان و مردان عالم در همه زمان‌ها و دوران‌هاست.

وی در ادامه به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج و خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته ایشان پرداخت و افزود: حضور رهبر معظم انقلاب در تریبون نماز جمعه در مواقع حساس آرام‌بخش دل‌ها و هدایتگر جامعه است و خداوند به وسیله ایشان سکینه و آرامش را به مومنان هدیه می‌کند.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه آمریکا از جمهوری اسلامی عصبانی است، تصریح کرد:‌ این عصبانیت برای مردم دنیا جذاب است، اما باید دلیل این عصبانیت آمریکا برای مردم مسلمان با استفاده از ظرفیت حج بازگو و آشکار شود تا همه بدانند جمهوری اسلامی با نظام مردم‌سالاری دینی سخنی نو و راهی نو که همان راه سوم است را برای مردم خسته از نظام‌های کمونیستی و لیبرالیستی شرق و غرب به ارمغان آورده است.

باقری به تبیین بیانات رهبری در خطبه‌های نماز جمعه 27 دی پرداخت و یادآور شد: تنها راه بقا و حضور جمهوری اسلامی در عرصه نظام جهانی و بین‌المللی قوی شدن و تبدیل شدن به یک کشور مقتدر و تاثیرگذار از لحاظ مادی و معنوی است لذا ملت عزیز ایران باید همت کنند تا خود را با خودباوری و اعتماد به نفس در همه زمینه‌ها قوی کنند.

وی تعبیر مقام معظم رهبری از «رزمندگان بدون مرز» را یک ادبیات جدید و بدیع در عرصه مقاومت خواند و تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی نماد وحدت بود و جمع کردن رزمندگان بدون مرز بدون در نظر گرفتن نژاد و آیین و مذهب و رنگ و ملیت در سپاه قدس جهت حفظ کرامت انسانی هنر ایشان بود و این نشانه استحکام درونی و قدرت بیرونی ما در جبهه مقاومت و تداوم همین راه نورانی تا نابودی کامل صهیونیسم و آمریکای جنایتکار است.

امام جمعه اسالم با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بی‌فایده بودن مذاکرات و دل بستن به غربی‌ها، گفت: پس از خروج آمریکا از برجام نه تنها سه کشور اروپایی در طول یک سال گذشته اقدام عملی برای حفظ این معاهده انجام ندادند، بلکه خودشان هم نخواستند برجام پا برجا به ماند، زیرا آنها نیز مانند آمریکا با اصل اسلام و انقلاب اسلامی دشمنی دارند و بنا به تعبیر رهبری، جنتلمن‌های پشت میز مذاکره در حقیقت همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند.

وی به اقدام خارج از عرف کنفدراسیون فوتبال آسیا در محروم کردن چهار تیم ایرانی از حق میزبانی در مسابقات باشگاه های آسیا اشاره کرد و افزود: دشمن از هیچ اقدامی برای تحت فشار قرار دادن ایران اسلامی دریغ نمی‌کند.

باقری لیبی را کشوری پهناور و ثروتمند در شمال آفریقا دانست که سرمایه و ذخایر نفتی آن توسط اشغالگران غارت می‌شود و خاطرنشان کرد: سرنوشت لیبی و قذافی نتیجه اعتماد به قدرت‌های دنیا و به خصوص آمریکاست که با دروغ و تحریم و فشار آن را به یک کشور بدون دولت و ارتش و ذلیل تبدیل کرده است و علاوه بر غربی‌ها، قطر و ترکیه نیز برای منافع خود بر سر سفره آن نشسته‌اند.

انتهای پیام
captcha