حمله هوایی ایران به عین‌الاسد، یک معجزه الهی بود
کد خبر: 3873843
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

حمله هوایی ایران به عین‌الاسد، یک معجزه الهی بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت اصفهان گفت: حمله هوایی ایران به عین‌الاسد، جزء الطاف الهی و در نوع خودش یک معجزه الهی بود.

حمله هوایی ایران به عین‌الاسد، یک معجزه الهی بودبه گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار کرد: دنیا و آخرت سعادتمند ما در سایه تقوا رقم می‌خورد.

وی افزود: راه‌ها و زمینه‌هایی برای رسیدن به تقوا و‌ نزدیکی‌ به خداوند وجود دارد که باید آن‌ها را در زندگی پیاده و عملی کرد؛ این راه‌ها زمینه موفقیت و رستگاری ما را در دنیا و آخرت فراهم می‌سازند.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: توجه‌ به‌ سیره ائمه اطهار(ع) رمز‌ موفقیت و سعادتمندی ما در نیا و آخرت است،‌ رزمندگان ما در جبهه‌های جنگ همواره به اهل‌بیت(ع) توسل پیدا می‌کردند و همین باعث پیروزی و موفقیت آنان می‌شد.

میردامادی اظهار کرد: قطعا قیامت و حساب و کتابی وجود دارد. فرشتگانی وجود دارند که تمامی آنچه در رفتار،گفتار و کردار ما وجود دارد را ثبت و ضبط می‌کنند.

وی با اشاره به خطبه‌های هفته‌ گذشته‌ رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران، بیان کرد: خطبه‌های نماز جمعه مقام معظم رهبری، فتنه‌ها و توطئه‎های دشمنان را نقش برآب کرد، برهمین اساس باید گفت جمعه هفته گذشته، یوم الله بود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر‌ سردار شهید حاج‌ قاسم سلمیانی در نقاط مختلف کشور، تصریح کرد: برگزاری چنین مراسم باشکوهی در تاریخ سابقه نداشت.

میردامادی، به حمله هوایی ایران به پایگاه عین‌الاسد اشاره کرد و گفت: حمله هوایی ایران به عین‌الاسد، جزء الطاف الهی و در نوع خودش یک معجزه الهی بود. ایران چنان سیلی محکمی به آمریکا زد که هنوز باورشان نمی‌شود ایران چنین قدرت و جراتی داشته باشد.

وی با اشاره به دهه فاطمیه و شخصیت حضرت فاطمه(س)، افزود: ایستادگی و مقاومت این بانوی بزرگ اسلام، درس و الگویی برای ما بوده است. اگر ایشان نبود، شیعه هم نبود و ‌امروز مسلمان‌های جهان، مسلمان آمریکایی و‌ انگلیسی بودند.

انتهای پیام
captcha