موسسه‌های قرآنی بدون مجوز تشکیل نشوند
کد خبر: 3874096
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

موسسه‌های قرآنی بدون مجوز تشکیل نشوند

گروه فرهنگی ــ امام جمعه اصفهان گفت: نباید هیچ موسسه قرآنی بدون مجوز تشکیل شود که در این زمینه نیازمند شورای سیاست‌گذاری مشخص و منظمی برای موسسات قرآن و عترت به منظور تنظیم این قبیل فعالیت‌ها هستیم.

موسسه‌های قرآنی بدون مجوز، تشکیل نشوند

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی مسئله قرآن گسترش خوبی پیدا کرده و مدارس قرآنی نیز تشکیل شده، به طوری که در برخی از این مدارس، طلاب ماهی یک جز قرآن کریم حفظ می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با تاکید بر لزوم نظم در سطح تصمیم گیری فعالیت‌های قرآنی خاطرنشان کرد: نباید هیچ موسسه قرآنی بدون مجوز تشکیل شود که در این زمینه نیازمند شورای سیاست گذاری مشخص و منظمی برای موسسات قرآن و عترت به منظور تنظیم این قبیل فعالیت‌ها هستیم.

عباس رضایی، نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه این قبیل جلسات به منظور همدلی و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جلسه به عنوان شورای فرهنگ عمومی یکی از مصادیق برنامه‌های خود را بحث اسراف و تبذیر، فضای مجازی و مسائل مبتلا به جامعه قرار دهد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: لازم است از فضاهای مازاد در اختیار آموزش و پرورش و شهرداری برای گسترش فعالیت‌های قرآن و عترت استان بهره برداری صورت پذیرد.

انتهای پیام
captcha