مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان افتتاح شد
کد خبر: 3874594
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان افتتاح شد

گروه اجتماعی ــ معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان افتتاح شد

به گزارش ایکنا از اصفهان، مهدی ژیان‌پور، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، امروز دوشنبه ۷ بهمن‌ماه در نشست خبری افتتاح مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان، اظهار کرد: این مرکز، ارائه دهنده تمام خدمات بهداشتی -پزشکی شامل نمونه‌گیری، انجام و ارسال جواب آزمایش، سرم درمانی، تزریقات، سوند ادراری، لوله معده، مدیریت و مراقبت انواع زخم و استومی، خدمات توانبخشی (فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتاردرمانی)، طب سنتی (فصد خون، حجامت، زالو درمانی و ماساژ)، طب سوزنی برای انواع بیماری‌ها، رادیولوژی پرتابل، مراقبت از سالمندان، بیماران محتضر و مادران باردار بعد از زایمان، و اختصاص پرستار و آمبولانس جهت اعزام به سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با شماره ۳۶۹۳۶ تماس گرفته و از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند، افزود:  خدمات مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان با تعرفه دولتی به بیماران ارائه می‌شود.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به فعالیت‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: جهاد واحد اصفهان در عرصه پژوهشی، در حوزه مطالعات شهری با ۳ کارگروه فعال و حوزه درمان با آزمایشگاه تشخیص طبی مشغول به فعالیت است.

ژیان‌پور ادامه داد: مرکز آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در سال 63راه اندازی شده و اکنون با ارائه خدمات با کیفیت و هزینه مقرون به صرفه مشغول به فعالیت است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان تاکید کرد: رویکرد جهاد دانشگاهی در ورود به حوزه‌های پزشکی، ارائه خدمات باکیفت و با هزینه مناسب به مردم است.

ژیان‌پور بیان کرد: ارائه خدمات پزشکی در منزل گامی مناسب در راستای رسیدن به کیفیت زندگی است. محیط‌های بیمارستانی و کلینیک‌ها، معمولا استرس بسیاری برای بیمار و همراهانشان به وجود می‌آورد که می توان با ارائه خدمات در منزل، تا حدودی این مشکل را برطرف کرد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی نخستین مرکزی است که به شکل حقوقی کار درمان در منزل را انجام می‌دهد. جهاد دانشگاهی اصفهان بعد از تهران تنها مرکزی است که به این حوزه وارد شده و خدمات بهداشتی پزشکی با کیفیت مناسب و هزینه مقرون به صرفه ارائه می‌کند.

انتهای پیام
captcha