طلاب المصطفی(ص) منادیان فرهنگ و معارف قرآنی در جهان
کد خبر: 3875712
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
معاون فرهنگی - تربیتی المصطفی(ص) بیان کرد:

طلاب المصطفی(ص) منادیان فرهنگ و معارف قرآنی در جهان

گروه حوزه‌های علمیه - رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی(ص) گفت: طلاب و دانش‌پژوهان جامعةالمصطفی(ص) منادیان فرهنگ و معارف قرآنی در گستره جهانی هستند که در این مکان علمی و آموزشی تربیت و رشد می‌یابند.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر کریمی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: طلاب جامعة‌المصطفی(ص) در ابعاد مختلف آموزشی، پژوهشی و مهارتی و در زمینه‌های گوناگون تحصیلی، به عنوان الگوی محصلان علوم دینی در جهان اسلام شناخته می‌شوند و ارزش‌های نورانی اسلام را به جهانیان معرفی می‌کنند.

معاون فرهنگی - تربیتی جامعةالمصطفی(ص) ضمن تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه گام نهادن در مسیر احیای ارزش‌های فرهنگ و معارف قرآن کریم، انقلاب اسلامی را به انقلاب سرچشمه‌گرفته از معارف قرآنی تبدیل کرده است، افزود: جامعةالمصطفی(ص) به عنوان نهاد علمی، آموزشی و پژوهشی همواره کوشیده است مخاطبان خود را از همه سطوح، به ویژه طلاب و دانش‌پژوهانی از ملیت‌های مختلف، با ابعاد مختلف تربیت قرآنی آشنا کند.

کریمی به رسالت جامعةالمصطفی(ص) در عرصه‌های قرآنی و حدیثی اشاره کرد و یادآور شد: جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث جامعةالمصطفی(ص) با ورود به سطوح مختلف علمی و فعال‌سازی نمایندگی‌های جامعةالمصطفی(ص) در داخل و خارج کشور، زمینه‌ها را برای توجه طلاب، دانش‌پژوهان و قشر‌های مختلف جامعه جهانی به فرهنگ و معارف قرآنی فراهم کرده است.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: امروز قرآن و کلام وحی نقطه مشترک همه ادیان الهی و زبان مشترک تمام ملل اسلامی است و لذا جامعةالمصطفی(ص) مفتخر است که امسال شاهد برگزاری موفق بیست و پنجمین دوره مسابقات و جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی خانواده بزرگ المصطفائیان باشد.

انتهای پیام
captcha