فرهنگ و هنر از پایه‌های جذب گردشگر است
کد خبر: 3876333
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

فرهنگ و هنر از پایه‌های جذب گردشگر است

گروه فرهنگی ــ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در وزارت گردشگری، فرهنگ و هنر از پایه‌های جذب گردشگر محسوب می‌شود.

فرهنگ و هنر از پایه‌های جذب گردشگر است

به گزارش ایکنا اصفهان، علی‌اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شب ذشته دوشنبه 14 بهمن‌ماه در مراسم افتتاحیه دهمین دوره جشنواره فیلم فجر اصفهان، اظهار کرد: یک هنرمند همیشه نگاهی نافذ داشته و پدیده‌های جامعه را با دقت از نظر می‌گذراند و به همین دلیل چیزهایی می‌بیند که خیلی از افراد ندیده‌اند.

وی با بیان اینکه هنرمند گاها نگاهی نقادانه و کمک‌کننده به امور دارد، ادامه داد: هنرمندان جزو نخبگان هستند و جامعه قدردان حضور این هنرمندان فرهیخته خواهد بود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: یکی از مهم‌ترین بخش‌های هنری، بخش نمایشی است و بر همین اساس بعد از انقلاب، جشنواره فیلم فجر شکل گرفت و به واسطه حضور هنرمندان و مردم هر سال قوت بیشتری پیدا کرد و در حال حاضر نیز روندی رو به رشد دارد.

مونسان خاطرنشان کرد: در وزارت گردشگری، فرهنگ و هنر از پایه‌های جذب گردشگر محسوب می‌شود. ما به هنرمندان‌مان فخر می‌فروشیم و انشاءالله این هنرمندان روز به روز مسیر ترقی و پیشرفت را بیشتر طی کنند.

انتهای پیام
captcha