جشنواره فیلم فجر بیانگر پویایی هنر و انسانیت است
کد خبر: 3876404
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

جشنواره فیلم فجر بیانگر پویایی هنر و انسانیت است

گروه فرهنگی ــ استاندار اصفهان گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر نشان می‌دهد که هنر و انسانیت پویایی خودش را در این سرزمین حفظ کرده است.

جشنواره فیلم فجر بیانگر پویایی هنر و انسانیت است

به گزارش ایکنا از اصفهان، عباس رضایی، استاندار، در آیین افتتاحیه دهمین دوره جشنواره فیلم فجر که شب گذشته، 14 بهمن‌ماه در سالن پردیس سینمایی سیتی‌سنتر اصفهان برگزار شد، با ابراز خوشحالی از اینکه جشنواره فیلم فجر به محلی برای نمایش هنر هنرمندان تبدیل شده است، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره و حضور شما عزیزان بدین معنا است که هنر و انسانیت در این سرزمین پویایی خودش را حفظ کرده است.

وی ادامه داد: دهمین جشنواره فیلم استان اصفهان هم‌تراز جشنواره ملی تهران برگزار شده و این مسئله موجب تشکر من از همه هنرمندان و مدیران است. ورود بخش خصوصی به سینما موجب عزت و خوشحالی ما است و ان‌شاءالله حضور بخش خصوصی و مردم در این رویداد همواره پررنگ‌تر شود.

استاندار اصفهان با تبریک دهه فجر، افزود: انقلاب ما با دیگر انقلاب‌های بزرگ دنیا متفاوت بود و به دلیل رسیدن به کمال واقعی شکل گرفت.

رضایی بیان کرد: ارتش نظامی ایران در سال 57 با نیروهای نظامی کشورهای روسیه و فرانسه در زمان وقوع انقلاب‌هایشان متفاوت بود، ایران ارتشی بسیار قوی داشت، در صورتی که ارتش روسیه و فرانسه پس از جنگ جهانی دوم و جنگ‌های 26 ساله بسیار ضعیف بودند؛ اما مردمی و مذهبی بودن انقلاب ما و رهبری بزرگ آن، انقلاب را به پیروزی رساند.

انتهای پیام
captcha