درخشش دانشجومعلمان پردیس اصفهان در جشنواره ایده‌پردازی حیات طیبه
کد خبر: 3876756
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

درخشش دانشجومعلمان پردیس اصفهان در جشنواره ایده‌پردازی حیات طیبه

گروه اجتماعی ــ دانشجو‌معلمان پردیس شهید باهنر اصفهان در جشنواره ایده‌پردازی تربیتی دوره کشوری حیات طیبه موفق به کسب مقام اول شدند.

درخشش دانشجو معلمان پردیس اصفهان در جشنواره ایده‌پردازی حیات طیبه

به گزارش ایکنا از اصفهان، دانشجو‌معلمان پردیس شهید باهنر اصفهان شرکت‌کننده در ششمین دوره حیات طیبه کشوری موفق به کسب رتبه اول جشنواره ایده‌پردازی شدند.

این برنامه ویژه استعدادهای برتر و هسته‌های نخبگانی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان بود که در پردیس شهید چمران تهران در تاریخ ٩ لغایت ١٣ بهمن برگزار شد. در این جشنواره، هر استان یک ایده در راستای تعلیم و تربیت طراحی و در قلمروی مورد نظر (چه دانشگاه و چه مدرسه) با نگاه به کمبودها و دغدغه‌ها اجرا کرد.

انتخاب و دغدغه اصلی دانشجو معلمان پردیس شهید باهنر اصفهان، عدم وجود مضامین برگزيده اسناد لانه جاسوسی آمریکا در برنامه‌های آموزشی مدارس بود که در طرحی به نام برگه‌های نفوذ مطرح شد.

ایده‌ها و روش‌های تغییر دانشجو‌معلمان در ۵ حیطه کاری بیان شد که شامل ساخت بازی فکری رومیزی با مضامین اسناد لانه جاسوسی، تلخیص و بازنویسی مضامین در یک مجلد جیبی و دوخط نوشتاری و بریل، ساخت موشن‌گرافی، تهیه نمایشنامه عروسکی (مناسب کودکان) و تهیه نمایشنامه تئاتر از مضامین اصلی اسناد لانه جاسوسی آمریکا بودند که با تشخيص و رای هیئت داوران دوره حیات طیبه، ایده تربیتی دانشجویان پردیس شهید باهنر اصفهان موفق به کسب رتبه اول شد و دانشجویان موظف به اجرای این طرح شدند.

انتهای پیام
captcha