امام جمعه جدید پارس‌آباد منصوب شد
کد خبر: 3877002
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

امام جمعه جدید پارس‌آباد منصوب شد

گروه اجتماعی- امام جمعه جدید شهرستان پارس‌آباد با برگزاری آئین تکریم و معارفه و با حضور مسئولان استانی، معرفی و منصوب شد.

امام جمعه جدید پارس‌آباد منصوب شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، با برگزاری آئین تکریم و معارفه و با حضور مسئولان استانی، امام جمعه جدید پارس‌آباد، امروز، 17 بهمن‌ماه معرفی و از تلاش‌های امام جمعه پیشین این شهرستان قدردانی شد.

در این آئین که با حضور آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار شد، از حجت‌الاسلام «سید سعید رشادی» تکریم و حجت‌الاسلام «علی‌اکبر باقری» به عنوان امام جمعه جدید شهرستان پارس‌آباد معرفی شد.

علاوه بر نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اردبیل و برخی مسئولان استانی و مدیران دستگاه‌هایی اجرایی شهرستان پارس‌آباد نیز در این آئین که در شورای اداری شهرستان برگزار شد، حضور داشتند.

حاضران در آئین تکریم و معارفه، علاوه بر این جلسه، در مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس این شهرستان حضور یافتند و به شهدایی که در راه حراست و حفاظت از نظام و دستاوردهای آن از خون خود گذشتند، ادای احترام کردند.

حجت‌الاسلام «علی‌اکبر باقری» که به عنوان امام جمعه جدید شهرستان پارس‌آباد منصوب شد، دارای مدرک دکتری از موسسه امام خمینی(ره) بوده و از اساتید آیات عظام تبریزی، بهجت، سبحانی، جوادی آملی، مصطفوی‌نیا کسب فیض کرده و سابقه تدریس در دروس فقه، اصول، انقلاب اسلامی، اخلاق و تاریخ دارد.

حجت‌الاسلام «سید سعید رشادی» که از سال 92 امام جمعه شهرستان پارس‌آباد بوده در این آئین مورد تکریم قرار گرفت تا حجت‌الاسلام «علی‌اکبر باقری» امام جمعه پارس‌آباد شود.

انتهای پیام
captcha