راهپیمایی 22 بهمن، نمایش اقتدار ایران است
کد خبر: 3878056
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
انقلاب اسلامی؛ اقتدار و همبستگی ملی /

راهپیمایی 22 بهمن، نمایش اقتدار ایران است

استاد حوزه علمیه گفت: 22 بهمن از روزهای مهم و به تعبیر امام (ره) از «ایام‌الله» است که باید در این روز حمایت خود از انقلاب را به تصویر بکشیم.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اقتدار ملت ما استحجت‌الاسلام مهدی گرجی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن،  اظهار کرد: ما در این مناسبت‌ها دو وظیفه اساسی داریم و آن اینکه در کنار آشنایی، رشد فکری و فرهنگی در ابعاد مختلف موضوع و مناسبت، باید به انجام شعائر نیز بپردازیم. در حقیقت حضور در راهپیمایی‌ تجلی و شور و احساسات اجتماعی، مذهبی، انقلابی و ملی است و باید تقویت شود.

وی ادامه داد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، مسئله راهپیمایی‌ها نمادی از حضور مردم در صحنه بوده است که این حضور با شرکت در انتخابات تثبیت و تایید می‌شود و باید هم در این راهپیمایی‌ و هم در انتخابات، برگ دیگری از افتخارات‌مان برای حضور در صحنه‌ها و استقامت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی را به تصویر بکشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: 22 بهمن از روزهای مهم و به تعبیر امام (ره) از «ایام‌الله» است که باید در این روز حمایت خود را از انقلاب به تصویر بکشیم.

گرجی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به جامعه جهانی این پیام را می‌دهد که ملت ما پای آرمان‌ها ایستاده و هر چند با سختی‌ها و مشکلات زیادی مانند تحریم‌ها و مسائل اقتصادی مواجه است، ولی این حضور  اقتدار و استقامت ملت را نشان می‌دهد. 

گفت: به علاوه، حضور مردم این پیام را به مسئولین می‌رساند که مردم پشت آنها هستند و آنها هم باید برای مردم کار و تلاش کنند. حضور مردم در راهپیمایی پیام‌آور امید برای دوستان، و ناامیدی برای دشمنان است.

گرجی تصریح کرد: عدم حضور برخی از افراد و شخصیت‌ها در راهپیمایی گاهی به عظمت راهپیمایی لطمه وارد می‌کند. از طرف دیگر طرح شعارهای حزبی، و انتقادی از مسئولان که بیانگر مطالبات به حق مردم است، در این روز چندان درست نیست، زیرا در روز 22 بهمن ما باید آغاز انقلاب و آغاز جمهوری اسلامی را جشن بگیریم و البته مسئولین هم باید نگاهی به وعده‌ها و مطالبات مردم داشته باشند.

انتهای پیام
captcha