برگزاری محفل انس با قرآن در خرم‌آباد
کد خبر: 3878273
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

برگزاری محفل انس با قرآن در خرم‌آباد

شامگاه روز 24 بهمن‌ماه محفل انس با قرآن با حضور یکی از قاریان بین‌المللی کشور در شهر خرم‌آباد و به همت شورای قرآن شهرداری این شهر برگزار می‌شود.

برگزاری محفل انس با قرآن در خرم‌آباد

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت اربعین شهادت سردار دلها، شهید قاسم سلیمانی، محفل انس با قرآن در شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

بر همین اساس در این محفل نورانی که از طرف شورای قرآن سازمان فرهنگی شهرداری خرم‌آباد و هیئت امنا و بسیج مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهر برگزار می‌شود، دو نفر از قاریان کشور به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید خواهند پرداخت.

در این محفل که شامگاه روز پنجشنبه، 24 بهمن‌ماه، و با اجرای مهدی قبادی برگزار می‌شود، حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی، به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد و در ادامه مهدی سعادتی، دارنده رتبه برتر جشنواره تلاوت‌های مجلسی، نیز آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت می‌کند.

اجرای گروه تواشیح امام عصر(عج) و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و شهردار خرم‌آباد از دیگر بخش‌های این محفل نورانی است. این محفل در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خرم آباد واقع در خیابان ناصر خسرو برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha