زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود
کد خبر: 3879227
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

استاندار اصفهان گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، زمینه حضور حداکثری مردم و ایجاد فضای امید و نشاط در این امر مهم فراهم شود.

زمینه حضور حداکثری مردم و ایجاد فضای امید و نشاط در انتخابات فراهم شود

به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، رضایی استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران استان ضمن تاکید بر رعایت اصل بی طرفی در روند برگزاری انتخابات، اظهار کرد: فرمانداران موظف‌اند رعایت اصل بی طرفی و حفظ سلامت و امنیت انتخابات از ایجاد هرگونه شا‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ئبه خود داری کنند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید با رعایت قانون و اجرای درست قوانین بستر لازم را برای مشارکت حداکثری رای دهندگان در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم کنند.

مدیر ارشد استان افزود: فرمانداران باید در به کارگیری ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های دولتی،ائمه جمعه، نخبگان و دانشجویان، رسانه‌ها و مولفه‌های تاثیر گذار به منظور امید آفرینی و مشارکت تلاش نمایند.

رضایی گفت: رای مردم حق الناس است و این امر باید در تمامی مراحل انتخابات مورد توجه قرار گیرد و با حفظ سلامت و امنیت برگزاری مناسب انتخابات اجازه ندهیم خدشه‌ای در رای و خواسته مردم ایجاد شود.

استاندار اصفهان با تاکید بر تعامل میان هیات‌های اجرایی و نظارت اظهار کرد: همه باید با وحدت و همکاری هرچه بیشتر زمینه حضور حداکثری و برگزاری یک انتخابات ‍‍ پرشکوه را فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha