ثبت موقوفه‌ای به ارزش 15 میلیارد ریال در شهرستان نجف‌آباد
کد خبر: 3879507
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

ثبت موقوفه‌ای به ارزش 15 میلیارد ریال در شهرستان نجف‌آباد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف‌آباد از ثبت موقوفه‌ای با مساحت 185 متر مربع و به ارزش 15 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

ثبت موقوفه‌ای به ارزش 15 میلیارد ریال در شهرستان نجف‌آباد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌‌الاسلام رضا صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد، با اشاره به اهمیت وقف در جامعه اظهار کرد: وقف می‌تواند گره‌گشا و کمک بسیار خوبی برای نیازهای جامعه امروز باشد.

وی در ادامه افزود: ما باید تلاش خود را مضاعف کنیم تا مردم را نسبت به امورات وقف بهتر و بیشتر آشنا ‌کنیم، زیرا وقف دامنه فعالیت گسترده‌ای در جامعه دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف‌آباد از وقف به عنوان صدقه جاری‌ نام برد و خاطرنشان کرد: وقف علاوه بر ثواب دنیوی، ثواب اخروی بسیار زیادی دارد که باقیات الصالحات است و باید جامعه را نسبت به فواید وقف کردن آشنا کنیم.

حجت‌الاسلام صادقی ادامه داد: واقفان آقای علیرضا بیدآبادیان و صادق صالحی ملکی را به منظور ساخت مجموعه فرهنگی و مذهبی وقف کرده‌اند. این موقوفه شامل عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی و مغازه با مساحت ۱۸۵متر مربع است و با توجه به قیمت منطقه‌ای، ارزش ریالی این منزل مسکونی و مغازه در حال حاضر ۱۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

انتهای پیام
captcha