مردم در شرایط فعلی دشمن‌شناس باشند
کد خبر: 3880315
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

مردم در شرایط فعلی دشمن‌شناس باشند

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه مردم ما در شرایط فعلی باید دشمن‌شناس باشند، توصیه کرد که افراد به تبلیغات شبکه‌های معاند و دشمنان بی‌دین توجه نکنند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس امروز، 2 اسفندماه در حاشیه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شیراز با بیان اینکه بهترین کار خیر در دوره كنونی شرکت در انتخابات است، گفت: با رأی ندادن مشکلی حل نمی‌شود.

وی با بیان اینكه دشمنان تبلیغات زیادی می‌كنند تا مردم را از حضور در انتخابات منصرف كنند، افزود: اگرچه آن‌ها در انتخاباتشان مشارکت پایینی دارند اما اهتمام ویژه‌ برای نشان دادن عکس این مهم در تبلیغاتشان، قابل مشاهده است.

رئیس کل دادگستری فارس با تصریح اینکه مردم ما در شرایط فعلی باید دشمن‌شناس باشند، توصیه کرد که افراد به تبلیغات شبکه‌های معاند و دشمنان بی دین توجه نکنند.

موسوی با تأكید بر اینكه مردم گام‌های استوار خود را در چله دوم انقلاب پای صندوق‌های رأی به منصه ظهور برسانند، ادامه داد: مردم فهیم ما باید به افرادی رأی دهند که پاک دست و از طهارت اقتصادی و سلامت ١٠٠ درصدی مالی برخوردار باشند. کسی را انتخاب کنند که شجاع، باسواد و قانونمند باشد.

وی گفت: کسی که در تبلیغات بی قانونی می‌کند در ادامه هم این روند را ادامه خواهد داد و قاعدتاً نماینده خوبی برای مردم نخواهد بود، لذا باید نمایندگانی در تراز فارس انتخاب شوند، چرا که معضلات زیادی در این استان وجود دارد که حل آنها نیاز نمایندگان ناظر بر همه امور و طراح است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینكه تاکنون  ۲۳ تخلف انتخاباتی در استان ثبت شده است، ابراز امیدواری کرد که با شکل‌گیری مجلسی قوی شاهد تصویب و اجرای قانون‌های مطلوب باشیم.

انتهای پیام
captcha