مشارکت حداکثری در انتخابات ابزار مقابله با دشمن است
کد خبر: 3880317
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

مشارکت حداکثری در انتخابات ابزار مقابله با دشمن است

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: خنثی‌کردن فشار حداکثری دشمن نیازمند مشارکت حداکثری در انتخابات است، همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید کشور را قوی کنیم که لازمه آن مجلس قوی است.

کشور قوی نیازمند مجلسی قوی استبه گزارش ایکنا از یزد، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد، صبح امروز، 2 اسفندماه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد خبری انتخابات استان یزد اظهار کرد: یکی از امانات خداوند که به دست ملت ایران سپرده شده، انقلاب اسلامی است و یکی از جلوه‌های امانتداری و پاسداری از خون شهدا و انقلاب، شرکت در انتخابات است.

وی ادامه داد: خنثی‌کردن فشار حداکثری دشمن نیازمند مشارکت حداکثری در انتخابات است، همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید کشور را قوی کنیم که لازمه آن مجلس قوی است و زمانی مجلس قوی شکل می‌گیرد که در کنار آن قوای دیگر تاثیرگذار باشد و نمایندگان قوی در مجلس حضور پیدا کنند.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: شرکت مردم در انتخابات به معنای رضایت مردم از تمامی برنامه‌ها نیست و عدم حضور نیز به معنای نارضایتی تلقی نمی‌شود اما هر رأی درصندوق‌های اخذ رأی، موجب تقویت نظام، اقتدار و امنیت کشور و همچنین پاسداشت خون شهدا و مشتی محکم بر دهان کسانی است که در پی اختلاف بین حاکمیت و مردم هستند.

انتهای پیام
captcha