مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند
کد خبر: 3880321
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینكه انتخابات موجب تشكیل اركان عمده نظام می‌شود، گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و وظیفه خود را به خوبی می‌دانند که در هر مورد با تمام آمادگی، شوق و علاقه در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) امروز، 2 اسفندماه در حاشیه رأی‌گیری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در این حرم مطهر، گفت: انتخابات موجب تشکیل ارکان عمده‌ای از نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود. در شرایط فعلی مسائل اقتصادی و حل مشکلات مردم به لحاظ معیشتی از اولویت‌های نمایندگان منتخب باشد و با تصویب لوایحی گامی برای حل این مشکلات بردارند.

آیت‌الله دستغیب بیان كرد: مردم ما در نخستین ساعات رأی‌گیری در شعبات اخذ رأی حاضر شده و برای تشکیل یک مجلس قوی و حل مشکلات و از طرفی تشکیل یک سنگر محکم در برابر توطئه‌های دشمن، آرای خود را به صندوق‌ها انداختند.

وی گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و وظیفه خود را به خوبی می‌دانند که در هر مورد با تمام آمادگی، شوق و علاقه در انتخابات شرکت کنند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: البته صیانت از جایگاه نمایندگی مجلس شورا اسلامی امر مهمی است و نمایندگان باید تلاش کنند که ناخودآگاه به انحراف  کشانده نشوند و ارتباطشان با عناصری که از سلامت برخوردار نیستند و یا حیثیت مجلس را از بین می‌برند را حفظ کنند.

وی تأكید کرد: نمایندگان منتخب ارتباط پیوسته و دائم با حوزه‌های انتخابیه به ویژه افراد نیازمند و مشکل دار را قطع نکنند و حتی‌الامکان مشکلات آنها را حل کنند.

 

انتهای پیام
captcha