انتخابات؛ خط مقدم ملت ایران
کد خبر: 3880407
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
همبستگی ملی؛ اقتدار ملی/ ۸

انتخابات؛ خط مقدم ملت ایران

امام جمعه کاشان گفت: ملت ایران با حضور تمام عیار خود در صحنه انتخابات نشان می‌دهد که در خط مقدم برای انجام تکلیف الهی آگاه است، بصیرت دارد و توطئه دشمن هیچ تأثیری در انحراف افکار عمومی ندارد.

انتخابات؛ خط مقدم ملت ایران

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، امروز جمعه 2 اسفندماه، ضمن حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مسئله انتخابات در حقیقت نوعی عملیات و مانور سیاسی در نظام بین‌الملل است. علی‌رغم توطئه دشمنان و دفاتری که در لندن و سایر اماکن برای منحرف کردن افکار عمومی تشکیل شده و همچنین تشویق برخی گروهک‌ها مبنی بر تحریم شرکت در انتخابات به برکت هدایت‌های الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و بزرگان و نیز آگاهی و شعور سیاسی بالای ملت، ایران اسلامی، امروز یکپارچه و در یک خط مقدم برای برگزاری این مانور سیاسی حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: این عملیات، شبیه عملیات نظامی در دفاع مقدس است. آنجا عملیات نظامی بود و اینجا عملیات سیاسی است و ملت ایران با حضور تمام عیار خود در صحنه انتخابات نشان می‌دهد که در خط مقدم برای انجام تکلیف الهی آگاه است، بصیرت دارد و توطئه دشمن هیچ تأثیری در انحراف افکار عمومی ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امانت الهی است و حکومت اسلامی، آرمان همه اولیای الهی بوده، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در قرن چهاردهم، این آرزوی امت خداجوی موحد از زمان حضرت ابراهیم(ع) تا امروز تحقق پیدا کرد. آرزوها این بود که دولت کریمه تشکیل شود و منظور از دولت کریمه، دولت حضرت حجت(ع) است.

آیت‌الله نمازی بیان کرد: نشانه دولت کریمه این است که عامل عزت اسلام و مسلمانان و باعث ذلت نفاق و منافقین می‌شود و شما این نشانه را در انقلاب اسلامی می‌بینید که باعث عزت مسمانان در سراسر جهان شده است. وقتی سردار سلیمانی به شهادت می‌رسد، در سراسر دنیا خروش، غضب و عصبانیت علیه استکبار جهانی، آمریکا و ترامپ ایجاد می‌شود و تمام افکار عمومی یکپارچه به صحنه می‌آیند و این عمل را محکوم می‌کنند و این نشان می‌دهد که دولت کریمه و نظام جمهوری اسلامی، پایگاهی در دل تمام انسان‌های آزاده و حتی غیر مسلمان‌ها در جهان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به وظیفه مسئولان در قبال این آماده‌باش ملت که به خط مقدم آمده‌اند، تصریح کرد: مسئولین تعارف نکرده و سعی نکنند که با کلمات مردم را آرام کنند. مردم باید ببینند که آنها نیز به وظایف خود عمل می‌کنند. سازمان‌ها و نهادها باید برای معیشت مردم تلاش کنند. در واقع وظایف، متقابل است و همان طور که مردم وظیفه دارند از اسلام دفاع کنند، مسئولین اجرایی هم وظیفه دارند که مدافع مردم باشند.

 

انتهای پیام
captcha