تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی از حضور مردم در انتخابات مجلس
کد خبر: 3880620
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی از حضور مردم در انتخابات مجلس

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی در پیام مشترکی از حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان و سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی در پیام مشترکی از حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

حضور حماسی آحاد ملت به‌ویژه مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی در فرآیند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی رقم زد و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

شرکت در انتخابات علاوه بر مشارکت مردم در سرنوشت خود و کشور، تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های مقدس امام راحل، مقام معظم رهبری و خون مقدس شهداست که ملت فهیم ایران اسلامی بخصوص استان مرکزی با آگاهی کامل از این مهم در انتخابات شرکت کرده و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

ملت سلحشور ایران اسلامی بویژه مردم شهیدپرور استان مرکزی بار دیگر با مشارکت خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه دیگری آفریدند و به دنیا بویژه استکبار جهانی و هم‌ پیمانانش ثابت کردند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام بوده و به آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری پایبند بوده اند و تهدیدها و توطئه‌های مختلف تاثیری در اراده ایشان ندارد.

مشارکت گسترده مردم بار مسئولیت منتخبان را سنگین می کند و مجلس آینده باید کانون راهگشای حل مشکل اشتغال و تقویت بنیه اقتصادی و معیشتی مردم باشد و نمایندگان باید تمام ظرفیت حقیقی و حقوقی خود را در این راستا بکار بگیرند.

اینجانبان از یکایک ملت شهید پرور ایران اسلامی بخصوص مردم مومن استان مرکزی در انتخابات تقدیر می کنیم و انتظار می‌رود، راه‌یافتگان به خانه ملت نیز به پاس قدردانی از این حضور، حل مشکلات اقتصادی، ارتقاء سطح معیشتی ملت و ایجاد اشتغال پایدار جوانان را در دستور کار خود قرار دهد.

همچنین از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از قبیل فرمانداران، بخشداران و همه اعضای هیات های اجرائی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و همچنین نامزدها و حامیان آنها تقدیر می کنیم.

انتهای پیام
captcha