تنها مرجع رسمی اخبار ویروس كرونا خبرگزار‌ی‌ها و سایت دانشگاه علوم پزشكی است
کد خبر: 3880914
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

تنها مرجع رسمی اخبار ویروس كرونا خبرگزار‌ی‌ها و سایت دانشگاه علوم پزشكی است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز با اشاره به انتشار برخی اخبار غیرواقع در حوزه سلامت تأكید كرد: در صورت مشاهده موارد ابتلا به ویروس كرونا موضوع در سایت این دانشگاه و رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز، سیدروح‌الله حسینی، مدیر روابط عمومی این دانشگاه امروز، 4 اسفندماه گفت: این اطمینان وجود دارد که در صورت مشاهده موارد ابتلا به ویروس کرونا در استان، موضوع در سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار غیرواقعی حوزه سلامت فارس در شبکه‌های اجتماعی، گفت: مردم می‌توانند برای آگاهی از اطلاعات و اخبار حوزه سلامت فارس و موضع‌گیری‌های مسئولان دانشگاه، به سایت رسمی دانشگاه به آدرسsums.ac.ir  مراجعه کنند.

حسینی یادآور شد: در پی اعلام خبر شناسایی مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در استان قم، برخی از کاربران فضای مجازی، با انتشار اخبار غیرواقعی از حوزه سلامت، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین هموطنان شده‌اند و این در حالی است که تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در فارس تأیید نشده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز بیان کرد: انتظار می‌رود که مردم برای پیشگیری از هرگونه ابتلا به بیماری‌های واگیر به ویژه ویروس کرونا، صرفاً به هشدارهایی که از مراجع رسمی اعلام می‌شود توجه کنند و از دامن زدن به شایعات و بازنشر اخبار جعلی که آرامش جامعه را بر هم می‌زند، خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha