تعطیلی کلاس‌های آموزشی قرآن در اختیار مؤسسات است
کد خبر: 3881136
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

تعطیلی کلاس‌های آموزشی قرآن در اختیار مؤسسات است

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات ‌و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان با اشاره به ویروس کرونا در کشور، گفت: تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی یا عدم تعطیلی کلاس‌های آموزشی در اختیار مؤسسات قرآنی است.

تعطیلی یا عدم تعطیلی کلاس‌های آموزشی در اختیار مؤسسات قرآنی است

حسین خاکساری هرندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات ‌و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تصمیم به تعطیلی یا عدم تعطیلی کلاس‌های آموزشی در اختیار مؤسسات قرآنی قرار دارد، البته کلاس‌هایی که به صورت عادی در طول سال برگزار می‌شود، مشکلی برای برگزاری آنها وجود ندارد و اگر افراد به دلیل سرماخوردگی تصمیم گرفتند در کلاس‌ها شرکت نکنند، برای آنها غیبت محسوب نمی‌شود.

وی افزود: ما از مؤسسات خواهش کردیم تا جایی که امکان دارد، همایش‌ها و دوره‌های آموزشی مقطعی را تا پایان سال برگزار نکنند. برخی مؤسسات، مدرسه دارند که تصمیم‌گیری در خصوص آنها در اختیار آموزش و پرورش است و آن دسته از مؤسسات که صاحب مهدکودک هستند، این مهدها زیر نظر بهزیستی فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان بیان کرد: مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان، 102 شعبه در سطح استان دارد و تعداد قرآن‌آموزان این شعب در شهر اصفهان، 2000 نفر و در استان، 10000 نفر است.

انتهای پیام
captcha