جلسات غیر‌ضروری برگزار نشود
کد خبر: 3881450
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

جلسات غیر‌ضروری برگزار نشود

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان اصفهان در پی گسترش ویروس کرونا، گفت: از برگزاری جلسات غیرضروری جلوگیری شود و تا حد امکان جلسات ضروری به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شود.

جلسات غیر ضروری برگزار نشود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حیدر قاسمی در یازدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اصفهان با تبریک ایام ماه رجب ماهیت شورای اطلاع رسانی را برنامه ریزی رسانه‌ای در خصوص رویدادهای مهم هر دوره زمانی دانست و از زحمات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای برنامه‌های پیشگیرانه در مورد ویروس کرونا تقدیر کرد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: لازم است همه تلاش کنیم تا اطلاعات صحیح و درست در مورد و یرس کرونا به مردم جامعه اعلام شود تا ضمن ایجاد حساسیت برای اقدامات پیشگرانه آنها را با واقعیت‌های این موضوع نیز آشنا کنیم که در این راستا می‌توان از گروه‌های مرجع برای آگاه سازی جامعه بهره برد.

وی همچنین در خصوص دستور جلسه پیشنهاداتی مطرح کرد و افزود: تلاش شود در این مدت از برگزاری جلسات غیر ضروری جلوگیری شود و تا حد امکان جلسات ضروری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و دبیر شورای اطلاع رسانی استان نیز در این جلسه با تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام محمدباقر(ع) پس از بررسی مصوبات جلسه گذشته به قرائت دستور جلسه در خصوص اطلاع رسانی ویروس کرونا پرداخت و گفت: آرامش جامعه در این موضوع بسیار مهم بوده و در کنار اقدامات پیشگیرانه و درمانی لازم است تلاش کنیم تا نگذاریم فضای جامعه با شایعات بی اساس متشنج شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ادامه بر ضرورت اطلاع رسانی صحیح در این موضوع تاکید کرد و افزود: اخبار و پیام‌های آرامش بخش و اطمینان دهنده و برنامه‌ریزی صحیح برای مقابله با این ویروس دو موضوعی است که به نظر می‌رسد در این شرایط لازم باشد توامان پیگیری شود.

در ادامه سایر اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون دستور کار جلسه پرداختند و در ادامه جلسه با مصوباتی از جمله ضرورت برگزاری جلسات توجیحی با اصحاب رسانه در خصوص اطلاع رسانی ویروس کرونا به پایان رسید.

خاطرنشان می‌شود، یازدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اصفهان با حضور چنگیز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اصغر مختاری، معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای و مرضیه باقرصاد رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و سایر مدعوین ۶ اسفند در دفتر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha