نمایندگان مجلس مراقب اعتماد مردم باشند
کد خبر: 3882579
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

نمایندگان مجلس مراقب اعتماد مردم باشند

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه منتخبان و وکلای مردم در انتخابات باید مراقب اعتماد مردم باشند، گفت: باید از اشتباهات گذشته درس بگیرید و مسیر آینده را به‌خوبی انتخاب کنید.

نمایندگان مجلس مراقب اعتماد مردم باشند

به گزارش ایکنا از البرز، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، 12 اسفند در دیدار با علی حدادی منتخب مردم استان البرز در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان افزود: حضور پرشکوه مردم در انتخابات به رقم تبلیغات سوء شبکه‌های معاند نعمت بزرگ انقلاب و دستاورد جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات مردم نشان دادند که علاقه‌مند به تغییر هستند بنابراین بار مسئولیت نمایندگان مردم بسیار سنگین است.
امام جمعه کرج بیان کرد: نمایندگان باید قدردان مردم به جهت فرصت پیش‌آمده باشند و از هر اقدامی برای رفع مشکلات مردم کوتاهی نکنند.
وی تبلیغات کم‌خرج برخی از کاندیداهای منتخب در انتخابات مجلس یازدهم را حاوی یک پیام آشکار و واضح دانست و گفت: مردم از تجملات، ولخرجی و اسراف برخی از مسوولان خسته شده‌اند.
امام‌جمعه کرج در خاتمه با تاکید بر لزوم تشکیل مجلسِ جوانِ تراز انقلاب اسلامی، به نمایندگان منتخب توصیه کرد: ابتدا قدردان مردم باشید و تمام تلاش خود را برای حل مشکلاتشان به کار ببندید.
دریازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی " مهدی عسگری " از حوزه انتخابیه کرج ، فردیس و اشتهارد و " علی حدادی " از حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ،نظرآباد و طالقان به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.
استان البرز دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که دو کرسی آن مربوط به حوزه انتخابیه کرج است و رقابت بین دو نامزد " فاطمه آجرلو" و " علیرضا عباسی" از نامزدهای انتخاباتی مجلس یازدهم کرج به دور دوم کشیده شد.

انتهای پیام
captcha