پیام آیت‌الله مظاهری به مناسبت نیمه شعبان
کد خبر: 3890129
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

پیام آیت‌الله مظاهری به مناسبت نیمه شعبان

آیت‌الله مظاهری از مراجع تقلید، در پیامی از مردم خواستند که در شب نیمه شعبان به حضرت مهدی(عج) متوسل شوند.

پیام آیت‌الله مظاهری به مناسب نیمه شعبان

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله مظاهری، از مراجع تقلید در پیامی از مردم خواستند که در شب نیمه شعبان، به حضرت مهدی(عج) متوسل شوند. متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

«يا أَيُّهَا الْعَزيزُ مَسَّنا وَ أَهْلَنَا الضُّرُّ وَ جِئْنا بِبِضاعَةٍ مُزْجاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْكَيْلَ وَ تَصَدَّقْ عَلَيْنا إِنَّ اللَّهَ يَجْزِي الْمُتَصَدِّقينَ»

شب نیمۀ شعبان که یکی از برترین شب‌ها در دوره سال و نظیر لیلة‌القدر است شب نزول رحمت و مغفرت الهی و شب استجابت دعاست. در این برهه حسّاس از زمان که بلایی عالم‌گیر، همۀ انسان‌ها را به آزمایشی بزرگ، مبتلا ساخته و امید بشریّت در دفع این بلیّۀ عظیم از همه‌جا قطع گردیده است، بهترین فرصت برای خداخواهی و دعا و استغفار، شب نیمۀ شعبان است. از همه خداجویان و منتظران مصلح جهانی تقاضا می‌کنم تا همگی با هم در این شب معنوی و روحانی، دل‌های لبریز از نگرانیِ خود را به سوی پروردگار مهربان، متوجه سازیم و با استغفار و توبه و دعا و مناجات با آن خداوند بخشاینده و قادر متعال و توسل به اولیاء معصومین او «علیهم‌السلام» خصوصاً حضرت بقیةالله ‌الأعظم «عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف» که منجی عالم و واسطه بین انسان و خداوند است، دفع این بلای جهانی را طلب نمائیم.

یکی از بهترین اعمال این شب مبارک، زیارت وجود مقدّس حضرت اباعبدالله‌الحسین «ارواحنافداه» است که توجه و توسّل به آن امام همام و قرائت زیارت مخصوصۀ ایشان که زیارتی مختصر ولی پرمغز و عمیق است، قطعاً برای استجابت دعا و دفع بلا، مؤثر خواهد بود.

از خداوند تعالی، با تضرع و ابتهال مسئلت می‌کنیم که با لطف بیکران و فضل بی‌پایان خود این ابتلای عظیم را از جهان بشریّت مرتفع فرموده و همۀ ما خصوصاً درگذشتگان در این بلای بزرگ را مورد رحمت و مغفرت خود قرار دهد و به داغدیدگان و مصیبت‌زدگان این روزهای تلخ، صبر و آرامش و اجر و پاداش صابران عنایت فرماید و همۀ تلاشگران در این ایام به‌ویژه پزشکان و پرستاران و تمامی اعضای نظام سلامت و بهداشت را توفیق و تأیید و سلامت، مرحمت فرماید و فرج و ظهور ولی خود و امام زمان ما را نزدیک فرماید.

انتهای پیام
captcha