بیانیه بسیج اساتید استان اصفهان برای گرامیداشت روز قدس
کد خبر: 3900627
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷

بیانیه بسیج اساتید استان اصفهان برای گرامیداشت روز قدس

بسیج اساتید اصفهان در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز قدس، از آحاد مردم و اساتید استان اصفهان دعوت کرد در پویش‌های مختلف روز قدس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شرکت کرده و به فرامین و رهنمودهای مقام معطم رهبری در این روز، گوش جان بسپارند.

بیانیه بسیج اساتید استان اصفهان برای گرامیداشت روز قدس

به گزارش ایکنا، متن بیانیه بسیج اساتید اصفهان به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرينَ عَلَي الْمُؤْمِنينَ سَبيلاً؛ و خداوند تا ابد اجازه نداده که کافران کمترین سلطه‌ای برمؤمنان داشته باشند». (نساء 141).
روز جهانی قدس مظهر اراده عمومی ملت‌های مسلمان برای مقابله با آمریکا و اسراییل است. (مقام معظم رهبری) 

امروز بدون شک می‌توان گفت مسئله اول جهان اسلام موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف است. موضوع مهمی که از شروع انقلاب اسلامی و با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگدار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ( قدس الله نقسه الزکیه) تبدیل به نمایش وحدت عظیم و یکپارچه جهان اسلام شده است. مسئله قدس بنا به فرموده ولی امر مسلمین نه صرفا یک مسئله اسلامی که متعلق به همه آزادی‌خواهان و عدالت خواهان جهان و یک مسئله انسانی است. 
 

همانطور که مقام معظم رهبری بارها بیان فرموده‌اند راهپیمایی عظیم و پُرشکوه مردم در روز قدس، حرکت نمادین عظیمی بود که یقیناً در عرصه سیاست عالم و در مقابله با استکبار، تأثیرات عمیقی را باقی گذاشته است و خواهد گذاشت. این حرکت عظیم بین‌المللی همواره عامل تقویت امید و ایمان فلسطینیان و باعث خشم استکبار جهانی و صهیونیزم شده به نحوی که در روزهای منتهی به روز فدس اسرائیل غاصب وحشی‌گری خود نسبت به ساکنان فلسطینی را تشدید می‌کند.

 شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان شکل روز قدس امسال را متفاوت از سال‌های گذشته نموده است. از طرفی دشمنان اسلام امیدوار به عدم برگزاری مراسم این روز و از طرف دیگر امت اسلام در تلاش برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم متناسب با شرایط و با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در تکاپو هستند. 

بسیج اساتید استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهدای انتفاضه و یاد سردار رشید اسلام سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی که در راستای اهداف انقلاب ناجوامردانه بدست تروریست‌های غربی به شهادت رسید ضمن توصیه به آحاد ملت شریف ایران به حضور همه جانبه در پویش‌های مختلف روز قدس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از اساتید محترم دانشگاه‌ها دعوت می‌نماید بر اساس برنامه اعلامی گوش جان به سخنان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی سپرده و همواره گوش به فرمان با تمام وجود در اجرای دستورات پیامبر گونه رهبر فرزانه انقلاب تلاش نمایند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام
captcha