ادعای جدید نتانیاهو درباره طرح اشغالگرانه الحاق
کد خبر: 3901265
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳

ادعای جدید نتانیاهو درباره طرح اشغالگرانه الحاق

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری در تاریخ یک جولای انجام خواهد گرفت و تغییری در این برنامه ایجاد نمی‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از آناتولی، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی در نشست گروهی حزب لیکود که رهبری آن را بر عهده دارد، در ارتباط با الحاق اراضی اشغالی در کرانه باختری گفت: الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری در تاریخ یک جولای انجام خواهد گرفت و تغییری در این برنامه ایجاد نخواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه به اصطلاح «طرح صلح خاورمیانه» یا معامله قرن دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، ادامه داد: امکان حاکمیت در یهودا و سامره (اشاره به کرانه باختری) که از سال 1948 به دنبال آن هستیم را به دست آورده‌ایم و اجازه نخواهیم داد این فرصت از دستمان برود.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا 28 ژانویه 2020 طی نشست خبری مشترک با بنیامین نتانیاهو، در کاخ سفید از طرح به اصطلاح «صلح خاورمیانه» رونمایی کرد و شهر قدس را «پایتخت» اسرائیل خواند.

این طرح که در راستای پروژه اشغالگری رژیم صهیونیستی حقوق فلسطینیان را نادیده می‌گیرد با واکنش‌های زیادی در جهان اسلام مواجه شده است.

انتهای پیام
captcha