حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز بازگشایی شد
کد خبر: 3901273
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۶

حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز بازگشایی شد

مدیر آستان مقدس علی‌بن حمزه(ع)، سومین حرم بزرگ شیراز از بازگشایی مجدد این حرم مطهر از صبح روز سه‌شنبه، 6 خردادماه خبر داد.

محمدحسین نصرنیا، مدیر آستان مقدس علی‌بن حمزه(ع)، سومین حرم بزرگ شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از بازگشایی مجدد این حرم مطهر خبر داد و گفت: بعد از بازگشایی حرم‌های مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، به یاری خدا حرم مطهر علی‌بن حمزه(ع) نیز بازگشایی می‌شود.

وی با بیان اینكه این حرم مطهر از صبح سه‌شنبه، 6 خردادماه بازگشایی می‌شود، ساعت حضور زائران را در این حرم مطهر همه روزه از 7 صبح تا 19 اعلام كرد.

نصرنیا با تأكید بر این نكته كه تمام پروتكل‌های بهداشتی در این حرم مطهر رعایت خواهد شد، گفت: به‌منظور حفظ سلامتی شیفتگان و زائران تقاضا داریم كه در زمان تشرف به زیارت، حداکثر همکاری را با خادمان خود در آستان‌های مقدس داشته باشند و نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های ابلاغی و اصول بهداشتی اعم از همراه داشتن ماسک و دستکش، توجه جدی به عمل آورند.

وی ادامه داد: همچنین از زائران درخواست داریم هنگام تشرف به حرم‎های مطهر ضمن حفظ فاصله اجتماعی مناسب (۲ متر) جانماز، کتب ادعیه، قرآن شخصی و بانوان چادر به همراه داشته باشند.

مدیر آستان مقدس حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز یادآور شد: بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا از روز دوشنبه، ۵ خردادماه، صحن‌های حرم‌های مطهر كشورمان از جمله حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)  بر روی زائران و دوستداران خاندان عصمت و طهارت بازگشایی شدند.

انتهای پیام
captcha