اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیكر آیت‌الله محجوب
کد خبر: 3901746
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۸

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیكر آیت‌الله محجوب

مراسم تشییع و خاكسپاری پیكر مرحوم آیت‌الله شیخ ابوالقاسم محجوب جهرمی، از اساتید و فقهای حوزه علمیه قم، فردا در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله حاج شیخ ابوالقاسم محجوب جهرمی، از اساتید و فقهای حوزه علمیه قم صبح پنج‌شنبه، 8 خردادماه 1399 پس از یک دوره بیماری در بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) شهر مقدس قم به رحمت ایزدی پیوست.

مراسم تشییع پیكر آن عالم ربانی جمعه، 9 خردادماه از ساعت 16 از مسجد نو شهر مقدس قم آغاز و به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ادامه می‌یابد و در نهایت پیكر آن عالم ربانی در این حرم مطهر به خاک سپرده می‌شود.

مرحوم آیت‌الله محجوب جهرمی، در شهرستان جهرم استان فارس دیده به جهان گشود و در محضر علمای بزرگ این دیار نظیر آیات عظام سیدنورالدین حسینی‌الهاشمی شیرازی، شیخ ابوالحسن حدائق، سیدمحمد باقر آیت‌اللهی و همچنین آیات عظام بروجردی، امام خمینی(ره)، اراكی و علامه طباطبایی كسب فیض كرد. آن عالم ربانی كه دارای تحصیلات عالی تا درجه رفیع اجتهاد بود، سال‌ها به تدریس دروس سطح، خارج فقه و اصول در حوزه علمیه قم مشغول و صاحب تقریرات و تالیفات حوزوی بود.

شنیده‌ها حاكی از آن است كه به دلیل شیوع ویروس كرونا و ممنوعیت برگزاری مراسم‌ تجمعی، مراسم ختم و بزرگداشتی به‌شیوه مرسوم سابق برای آن عالم ربانی برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha