پدر شهیدان امینی‌نور به فرزندان شهیدش پیوست
کد خبر: 3902046
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰

پدر شهیدان امینی‌نور به فرزندان شهیدش پیوست

حاج علی امینی‌نور، پدر سه شهید والامقام دفاع مقدس «سعید، مجید و اسماعیل امینی‌نور» پس از سال‌ها درد و رنج دوری از فرزندانش، در اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به جمع فرزندان شهیدش پیوست.

پدر شهیدان «امینی‌نور» به ملکوت اعلی پیوست

به گزارش ایکنا از اصفهان، حاج علی امینی‌نور، پدر شهیدان «سعید، مجید و اسماعیل امینی‌نور» پس از سال‌ها درد و رنج دوری از فرزندانش، در اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به جمع فرزندان شهیدش پیوست.

شهید اسماعیل امینی‌نور، متولد یکم اردیبهشت‌ماه 1339 تحت عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و پس از رشادت‌های بسیار، در 22 تیرماه 61 در عملیات رمضان در شرق بصره مفقودالاثر شد و سرانجام پس از سال‌ها فراق و چشم انتظاری خانواده و تفحص نیروهای سپاه با تشخیص پلاک هویت شهید شناسایی و پیکر پاک و مطهرش به خاک وطن بازگشته و در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

برادر دیگرش شهید والامقام سعید امینی‌نور در تاریخ 2 اسفندماه 1340 در شهر اصفهان دیده به جهان گشود. وی به عنوان بسیجی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و سرانجام در تاریخ بیست و هشتم مهرماه 60 در منطقه دار خوئین عملیات فرمانده کل قوا بر اثر عبور از میدان مین و قطع دو پا به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت بود رسید و پیکر پاک و نورانیش در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت.

شهید مجید امینی‌نور نیز متولد ششم اسفندماه 1342 بود. وی نیز در یکم مردادماه 61 در منطقه شلمچه بر اثر اصابت گلوله مزدوران عراقی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در قطعه بستان گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha