مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی اصفهان بازگشایی می‌شوند
کد خبر: 3902512
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
از فردا 13 خرداد؛

مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی اصفهان بازگشایی می‌شوند

معاون آموزش جهاددانشگاهی استان اصفهان با اعلام خبر بازگشایی مجدد مراکز آموزشی این واحد از 13 خردادماه، اظهار کرد: بیش از ۷۰ عنوان دوره و وبینار تخصصی کوتاه‌مدت از زمان گسترش ویروس کرونا به صورت الکترونیکی (آنلاین) برگزار شده است.

بازگشایی مجدد مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی اصفهان  از 13 خردادماه

به گزارش ایکنا از اصفهان، افسون نیازبخش، ضمن اعلام بازگشایی مجدد مراکز آموزشی از 13 خردادماه بر اساس مجوزهای اخذ شده گفت: طبق مجوزهای اخذ شده، مراکز آموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان از فردا 13 خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی خواهد شد.

وی بیان کرد: ثبت‌نام دوره‌های آموزشی ترم تابستان از تاریخ 13 خردادماه آغاز و شروع کلاس‌های حضوری از تاریخ 7 و 8 تیرماه است.

معاون آموزشی اظهار کرد: به دلیل رعایت پروتکل‌ها، حداکثر ظرفیت کلاس‌های حضوری به 50 درصد نسبت به گذشته و ساعت آموزشی کلاس‌ها به یک ساعت کاهش یافت.

نیازبخش گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری، مرکز آموزش‌های الکترونیکی جهاددانشگاهی اصفهان با ارائه شیوه نوینی از آموزش و در راستای رسالت آموزشی خود، شرایط جدیدی را به منظور پاسخگویی به نیازهای آموزشی فراگیران و با هدف تداوم آموزش‌ها به صورت مجازی و آنلاین فراهم کرده است.

وی افزود: حدود هفتاد دوره و وبینار آنلاین در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان طی دو ماه جاری برنامه ریزی و اجرا شده است و بیش از 2000 نفر در این دوره‌ها شرکت داشتند.

معاون آموزشی واحد اصفهان بیان کرد: گروه‌های آموزشی ارائه شده به صورت آنلاین عبارت اند از: دوره های زبان‌های خارجه، پزشکی، هنر، علوم انسانی، فنی مهندسی، کامپیوتر و حسابداری.

نیازبخش ادامه داد: در کنار دوره‌های ذکر شده، برنامه ریزی جهت اجرای دوره‌های آموزشی تخصصی علوم تربیتی چون تربیت مربی، مدیر و موسس مهدکودک، کاربرد روش مونته سوری در آموزش کودکان و همچنین برنامه ریزی جهت اجرای دوره های تخصصی گروه علوم پزشکی همچون تکنسین داروخانه، دستیار کنار دندانپزشک و مدیریت زخم همراه با اعطای مدرک معتبر جهاد دانشگاهی نیز انجام شده است.

وی تاکید کرد: در دوره‌های هنر نیز جهاد دانشگاهی واحد اصفهان توانسته است علاوه بر وبینارهای عکاسی، دوره‌های تخصصی عکاسی با موبایل و دوربین را نیز به صورت آنلاین برگزار کند. همچنین این واحد برنامه‌ریزی خود را برای دوره‌های مجازی زبان انگلیسی کودکان و نوجوانان نیز انجام داده و ترم کودکان خود را آغاز کرده است.

وی با برشمردن خصوصیات سامانه آموزش آنلاین جهاددانشگاهی واحد اصفهان گفت: این سامانه بر روی همه مرورگرها و هم بر روی کامپیوتر هم موبایل و تبلت قابلیت اجرا دارد. محیط آموزشی نرم افزار کاملا تعاملی و دو طرفه است و استاد و فراگیر امکان به اشتراک گذاری صدا تصویر و محیط دستکاپ و نرم افزارها و صفحات وب را دارند. هچنین نمایش فایل‌های PDFو پاورپوینت و تخته مجازی برای یادداشت نویسی فراگیر و استاد و همچنین ساخت اتاق‌های استراحت برای گروه بندی فراگیران از دیگر ویژگی‌های این سامانه است.

سرپرست معاونت آموزشی واحد اصفهان در پایان گفت: با اخذ مجوزهای لازم، کلیه مراکز آموزشی واحد اصفهان در شهر اصفهان و شهرستان‌های شاهین شهر و زرین شهر با رعایت پورتکل‌های بهداشتی پذیرای فراگیران عزیز است.

نیازبخش تصریح کرد: متقاضیان و علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه آموزش جهاددانشگاهی به آدرس danesh.jdisf.ir از لیست دوره‌های آنلاین و حضوری مطلع شون و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره‌های آموزشی آنلاین به ادرس سایت jdisf.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام
captcha