ارتباط مؤسسات قرآنی و مساجد تقویت شود
کد خبر: 3907813
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

ارتباط مؤسسات قرآنی و مساجد تقویت شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: ظرفیت و استعدادهای پنهان و آشکار زیادی در مساجد و بین بچه‌های مسجد وجود دارد که نباید مغفول بماند و لازم است ارتباط بین مؤسسات قرآنی و مساجد بیش از گذشته تقویت شود.

ارتباط بین موسسات قرآنی و مساجد تقویت شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی در دیدار با مدیران موسسات فرهنگی قرآنی اصفهان با اشاره به روایت «خَیْرُکُمْ مَنْ تَعَلَّمَ الْقُرآنَ وَ عَلَّمَهُ»، اظهار کرد: بر اساس این روایت بهترین افراد کسانی هستند که قرآن بیاموزند و به دیگران تعلیم دهند، بنابراین شما بهترین‌های جامعه هستید که کار قرآنی بدون هیچ منت و بر مبنای ایمان و اعتقاد به اسلام عزیز انجام می‌دهید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پایه و اساس شکل گیری نظام اسلامی را تعالیم انسان ساز قرآن کریم دانست و خاطرنشان کرد: هرکدام از موسسات قرآنی یک ظرفیت بسیار قوی و محکم است که زمانی که این ظرفیت‌ها هم افزایی پیدا کنند، این ظرفیت چند برابر می‌شود، بنابراین لازم است کارهای مشترک قرآنی بین موسسات بیشتر انجام شود.

وی بر لزوم تقویت ارتباط بین موسسات قرآنی و مساجد تاکید کرد و افزود: ظرفیت و استعدادهای پنهان و آشکار زیادی در مساجد و بین بچه‌های مسجد وجود دارد که نباید مغفول بماند و لازم است ارتباط بین موسسات قرآنی و مساجد بیش از گذشته تقویت شود.

 معتمدی همچنین با بیان اینکه لازم است فعالیت‌های فرهنگی هنری جهت و سمت و سوی قرآن و اهل بیت علیهم السلام داشته باشند، تصریح کرد: کسی که با قرآن و اهل بیت(ع) عجین شد قطعا راه را پیدا کرده و در صراط مستقیم است.

در این دیدار همچنین فعالان قرآنی و مدیران موسسات فرهنگی قرآنی اصفهان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha