تشکل‌های سیاسی به دنبال وحدت و وفاق باشند
کد خبر: 3908259
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

تشکل‌های سیاسی به دنبال وحدت و وفاق باشند

استاندار اصفهان گفت: تشکل‌های سیاسی وظیفه دارند وفاق، وحدت و از خودگذشتگی را سرلوحه خود قرار دهد و با افزایش معرفت اجازه ندهد تعصبات گروهی و حزبی ما را از مسیر توحید و خداپرستی دور کند و به انحراف کشاند.

تشکل‌های سیاسی به دنبال وحدت و وفاق باشند

به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار با تعدادی از اعضای تشکل‌های سیاسی، افزود: به طور قطع فعالیت در یک تشکل در زمان کنونی زمانی جز اعمال صالح محسوب می‌شود که هدف ما اعتلای انقلاب اسلامی باشد.

وی ادامه داد: امروز همه مدیون نظام اسلامی، انقلاب و خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و این فرصتی که به دست آمده است مرهون مجاهدت‌های این عزیزان است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی سفارش و هدفی جز سعادت مادی و معنوی جامعه ندارند و لذا یک مسئول در عمل وظیفه دارد آنگونه رفتار کند که آبروی نظام اسلامی حفظ شود.

وی با اشاره به حجم توطئه‌ها و فشارهای استکبار در مقابل انقلاب اسلامی، یادآور شد: در چنین شرایطی که دشمن با بهره‌گیری از تحریم‌های ظالمانه تلاش می‌کند اختلاف و تفرقه را به جامعه تزریق کند، تشکل سیاسی وظیفه دارد وفاق، وحدت و از خودگذشتگی را سرلوحه خود قرار دهد و با افزایش معرفت اجازه ندهد تعصبات گروهی و حزبی ما را از مسیر توحید و خداپرستی دور کند و به انحراف کشاند.

رضایی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر مسئول در نظام اسلامی وظیفه دارد با خویشتن‌داری در برابر بیت‌المال برای رفع نیاز جامعه و اهداف انقلاب اسلامی تلاش کند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله امروز استان مسئله آب است، ادامه داد: امروز ندای واعطشای مردم اصفهان بلند است و لذا مدیریت استان از هر طرح و برنامه‌ای در خصوص مصرف بهینه آب و جلوگیری از اسراف استقبال می‌کند.

استاندار اصفهان به نقش استان اصفهان در انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی و مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: استان اصفهان در همه زمینه‌ها پیشگام و مبدا بسیاری از اقدامات بوده است که آمار بالای شهدا و ایثارگران استان گواهی بر این مدعاست.

وی اضافه کرد: استان اصفهان در مقابله با بیماری کرونا اولین استانی بود که تولید ماسک پارچه‌ای را در دستور کار قرار داد و در روزهای اولیه تولید مواد ضدعفونی را از هفت تن به ۱۷ تن در روز در استان افزایش داد و تولید ماسک‌های پزشکی را به صورت گسترده در دستور کار قرار داد به گونه‌ای که علاوه بر تامین نیاز استان، نیاز برخی استان‌های دیگر نیز تامین شد.

رضایی به نقش حرکت‌های مردمی در مقابله با بیماری کرونا، تاکید کرد: نیروهای بسیج و مساجد استان و سایر دستگاه‌های مردمی در استان توانستند بیش از ۴۰۰ هزار بسته معیشتی را تامین و در استان توزیع کنند.

وی به بروز حوادث سیل و زلزله در برخی استان‌های همجوار در سال‌های گذشته اشاره و تصریح کرد: سرعت عمل نیروهای دولتی، امدادی و جهادی استان به گونه‌ای بود که پیش از نیروهای خود استان‌های آسیب دیده توانستند وارد عمل شوند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: این ویژگی‌ها موجب شده ضد انقلاب برنامه‌ ریزی و سرمایه‌گذاری گسترده‌ای را برای ایجاد ناامنی در این استان داشته باشد و لذا نقش تشکل‌ها در خنثی سازی این توطئه حائز اهمیت است.

انتهای پیام
captcha