اهدای بسته‌های حمایتی خدمت کریمانه به اقشار آسیب‌پذیر اردهال کاشان
کد خبر: 3908355
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

اهدای بسته‌های حمایتی خدمت کریمانه به اقشار آسیب‌پذیر اردهال کاشان

همزمان با فرارسیدن ایام دهه کرامت و بزرگداشت مقام امامزادگان، ۱۰۰ بسته حمایتی ارزاق توسط مرکز افق آستان مقدس حضرت علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان به اقشار آسیب‌پذیر اهدا شد.

اهدای بسته‌های حمایتی خدمت کریمانه به اقشار آسیب‌پذیر اردهال کاشان

به گزارش ایکنا از اصفهان، بسته‌های حمایتی که به همت مدیریت و هیئت امنای آستان مقدس حضرت علی بن باقر(ع) تهیه شده شامل گوشت، برنج، ماکارونی، شکر، رب، لوبیا، کنسرو تن ماهی، قند، چای و ... بوده و به ارزش سیصد و پنجاه میلیون ریال به اقشار آسیب‌پذیر روستاهای منطقه اردهال اهدا شد.

با تشکیل مرکز افق آستان مقدس جلسات متعددی تشکیل و از هر روستا یک نفر به‌عنوان نماینده مرکز برای شناسایی اقشار آسیب‌پذیر آن روستا معرفی و تاکنون توزیع این بسته‌ها از این طریق انجام می‌پذیرد.

همه ساله در ایام دهه کرامت و روز بزرگداشت امامزادگان (پنجم دیقعده)، برنامه‌های متنوعی در بقاع متبرکه برای بزرگداشت مقام امامزادگان و همچنین جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله و حضرت ثامن‌الحجج برگزار می‌شد که متاسفانه در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا این‌گونه برنامه‌ها با محدودیت مواجه و با تغییراتی با عنوان خدمت کریمانه به‌صورت توزیع ارزاق در حال اجراست.

یادآور می‌شود، کاشان دارای ۱۲۰ بقعه متبرکه است که بقاع متبرکه علی بن باقر علیه السلام  مشهد اردهال و ولی بن موسی علیه السلام راوند و امامزاده احمدبن موسی المبرقع(ع) و شاهزاده ابراهیم بن موسی علیه السلام فین دارای مرکز افق هستند.

انتهای پیام
captcha