اعلام فراخوان «اولین رویداد تولید فیلم داستانی سمر»
کد خبر: 3908841
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

اعلام فراخوان «اولین رویداد تولید فیلم داستانی سمر»

حوزه هنری استان اصفهان فراخوان نخستین رویداد تولید فیلم داستانی سمر( داستان یا افسانه) را بر اساس ایده، طرح و فیلمنامه های برتر اعلام کرد.

اعلام فراخوان «اولین رویداد تولید فیلم داستانی سمر»

به گزارش ایکنا از اصفهان، حسین خالقی پور، معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اصفهان این فراخوان با موضوع آزاد به جمع‌آوری طرح‌ها و ایده‌های هنرمندان و فیلمسازان سراسر کشور می‌پردازد.

وی افزود: شرکت کنندگان در این فراخوان می‌توانند در بخش نگاه ویژه ایده‌ها و طرح‌های خود را با موضوع همدلی و مشارکت اجتماعی، عدالتخواهی؛ جهش تولید و اقتصاد مقاومتی ارائه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های ارائه شده باید در قالب‌های فیلم کوتاه داستانی، تیزرهای نمایشی، نماهنگ و مستند نما(زیر 5 دقیقه) باشند.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان اصفهان ادامه داد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و ارسال طرح‌ها و ایده‌های خود به سایت samarfilm.ir مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: دفتر مرکزی این فراخوان در اصفهان است ولی تمامی علاقمندان از سراسر کشور می‌توانند طرح‌های خود را برای ما ارسال کنند.

 آخرین مهلت ارسال آثار 10 مرداد99 است و علاقمندان به حضور در این فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09103465505 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام
captcha