آغاز به کار رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» در اصفهان
کد خبر: 3909401
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

آغاز به کار رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» در اصفهان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اصفهان از آغاز به کار رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» در اصفهان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این رویداد گامی محکم در راستای ترویج روح مقاومت و آشنایی با وصایای شهدا است.

آغاز به کار رویداد بین المللی «روح مقاومت» در اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدرضا نیستانی، به برگزاری رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» ویژه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ستاد کانون‌های مساجد با استفاده از ظرفیت مردمی مساجد و با همکاری کانون‌های فرهنگی ـ‌هنری فهما با اجرای رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» گامی محکم در راستای ترویج روح مقاومت و آشنایی با گنجینه‌های معنوی (وصایای شهدا) به منظور الگوسازی برای نسل نو و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه برداشته است.

وی ادبیات مقاومت را راه نجات بشر از مستکبران دانست و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج و زنده نگه داشتن روح مقاومت و تقویت جبهه مقاومت، بازخوانی و تبلیغ وصایای شهدا جهت عمل به آنها در زندگی و کشف گنجینه‌های معنوی موجود در وصایای شهدا از اهداف برگزاری این رویداد بین‌المللی است.

نیستانی پیرامون محوریت آثار ارسالی به دبیرخانه رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» گفت: وصیت‌نامه شهدای مقاومت اعم از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت، ترور، امر به معروف و نهی از منکر، مدافعان حرم و ... در عرصه ملی و بین‌المللی محور این رویداد است.

وی با بیان اینکه این رویداد در 2 بخش ملی و بین‌المللی برگزار می شود، افزود: قرآن و عترت در وصیت نامه شهداء، امام، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهداء، دفاع از وطن و اسلام در وصیت‌نامه شهدا، قدس و فلسطین مظهر مقاومت، نقش و جایگاه مسجد در تربیت جامعه و تقویت محور مقاومت و مسجد در وصیت نامه شهدا، موضوعات این رویداد هستند.

نیستانی پیرامون قالب های شرکت در جشنواره تصریح کرد: فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و پادکست و عکس نوشت قالب‌های این رویداد هستند که علاقه‌مندان برای اطلاع دقیق از کمیت و کیفیت آثار ارسالی به زیست بوم مجازی بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

مدیر (فهما) استان اصفهان با بیان اینکه از 10 تیر این رویداد کار خود را به طور رسمی آغاز کرده است، افزود: علاقمندان تا پایان شهریور می‌توانند آثار خود را در زیست بوم مجازی بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir ثبت و ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha