هم‌اندیشی دوروزه‌ «پایان شب سخن‌سرایی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3910789
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

هم‌اندیشی دوروزه‌ «پایان شب سخن‌سرایی» برگزار می‌شود

به‌مناسبت چهلمین سالگرد درگذشت جلال‌الدین همایی، هم‌اندیشی دوروزه‌ «پایان شب سخن‌سرایی» برگزار می‌شود.

هم‌اندیشی دوروزه‌ «پایان شب سخن‌سرایی» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به‌مناسبت چهلمین سالگرد درگذشت جلال‌الدین همایی، هم‌اندیشی «پایان شب سخن‌سرایی»  به صورت مجازی توسط مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود. این همایش در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۸ و ۲۹ تیرماه برگزار خواهد شد. 

همزمان با این مراسم، فیلم‌هایی کوتاه از خانه و آرامگاه جلال‌الدین همایی به همراه یادداشت‌ها و مقالاتی از استاد همایی و درباره‌ او نیز منتشر می‌شود.

 گفتارها و نوشتارهای استادان شامل فایل‌های صوتی و تصویری و یادداشت‌هایی از علی‌اشرف صادقی، ضیاء موحد، مهدی نوریان، نصرالله پورجوادی، اصغر دادبه، علیرضا ذکاوتی‌قراگزلو، عبدالله نصری، مهدی محبتی، غلامرضا خاکی، یونس کرامتی، حسین مسجدی، احمدرضا بهرام پور عمران و سلمان ساکت به همراه فایل صوتی دو سخنرانی از استاد همایی درباره «تاریخ اصفهان» و «مولوی چه می‌گوید» و فایل صوتی سخنرانی مرحوم منوچهر قدسی درباره استاد همایی درسال ۱۳۶۳ در بزرگداشت همایی در اصفهان با عنوان «چنین کردند یاران زندگانی» منتشر می‌شود.

مرحوم جلال‌الدین همایی در ۲۸ تیرماه ۱۳۵۹ درگذشت و پیکر او در تکیه لسان‌الارض در تخت فولاد اصفهان به خاک سپرده شد.

علاقمندان می‌توانند این برنامه را ازطریق سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی‌های و https://t.me/bookcitycc و Instagram/bookcityculturalcenter و www.bookcity.org مراجعه کنند. 

انتهای پیام
captcha