فعالیت 22 کانون معین در مساجد لرستان
کد خبر: 3914624
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲

فعالیت 22 کانون معین در مساجد لرستان

مدیرستاد کانون‌های مساجد لرستان با اشاره به فعالیت 22 کانون معین در مساجد لرستان، گفت: هر کانون معین 20 کانون در سطح استان را از لحاظ نرم‌افزاری و فرهنگی پشتیبانی می‌کند.

فمحمد ابدالی‎پور، مدیرستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، از فعالیت 22 کانون معین در مساجد استان لرستان خبرداد و گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری معین هرکدام 20 کانون فرهنگی و هنری مسجد در سطح استان را از لحاظ نرم‌افزاری و  فرهنگی پشتیبانی می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که کانون‌های فرهنگی و هنری معین بایستی به‌صورت مجازی اقدام به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی آن‌ها در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت یا همان طرح «فهما» مبادرت ورزند، افزود: به‌دلیل شیوع کروناویروس و لزوم رعایت نکات بهداشتی اکثر کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی کانون‌های مسجد استان لرستان به‌صورت مجازی است و کلاس‌ها و دوره‌هایی که به‌صورت حضوری هستند نیز با رعایت پُروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، برگزار می‏شود.

ابدالی‎پور در ادامه ضمن گرامی‌داشت دهه ولایت و امامت و در پیش بودن عید سعید غدیرخُم شناخت و تبیین جایگاه واقعه عظیم غدیر خم را یکی‌از مهم‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های ویژه غدیر ذکرکرد و ادامه داد: به‌همین مناسبت ویژه‌برنامه‌های متنوعی با محوریت فضای مجازی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان برگزار می‌شود.

وی از ادامه طرح «کمک‌های مؤمنانه» در دهه ولایت خبرداد و بیان کرد: در دو کانون فرهنگی هنری  مدنی و شهید سلیمانی غذای گرم پخت و همزمان با عید سعید غدیر خم در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

ابدالی‎پور برگزاری مسابقه پیامکی غدیر خم، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع خطبه غدیر، پاسخ‌گویی به شبهات، راه‌اندازی کاروان توزیع کتاب ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم را از برنامه‌های ویژه دهه ولایت و امامت در کانون‌های مساجد استان لرستان برشمرد و گفت: همچنین طی دهه ولایت و امامت هزا و 500 بسته گوشت گرم با همکاری کانون‌های مساجد استان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha