هنر و رسانه؛ قالب‌های اثربخش توسعه فرهنگی
کد خبر: 3915080
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی:

هنر و رسانه؛ قالب‌های اثربخش توسعه فرهنگی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی اظهار کرد: برای اینکه اثرات مثبتی در بحث فرهنگی در جامعه مشاهده کنیم، نیاز به فرهنگ‌سازی در قالب‌های هنر و رسانه داریم.

هنر و رسانه؛ قالب‌های اثربخش توسعه فرهنگیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی، امروز 16 مرداد در جلسه هیئت اندیشه ورز ستاد با اشاره به تشکیل کارگروه‌ها درباره موضوعات فرهنگی و مطالبه گری، گفت: جلسات کمیته‌ها و کارگروه‌ها حتما باید تداوم داشته باشد و مصوبات این جلسات باید پیگیری شود و در صورت نیاز در شورای استانی به تصویب برسد.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به هفته امر به معروف و نهی از منکر باید محورهای اساسی برای اجرای برنامه‌ها مشخص شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر امسال، به دلیل وجود بیماری کرونا باید بیشتر در فضای مجازی فعالیت دنبال شود و به احتمال زیاد با توجه به نظر ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری همایش نخواهیم داشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در این ایام به تشریح و تببین اهداف هفته امر به معروف و نهی از منکر در بخش مداحان، ائمه جماعت و... خواهد پرداخت.

وی افزود: اولویت اصلی ما تذکر لسانی است و برای همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر یک برنامه بلند مدت نیاز است.

قاسمی ادامه داد: برای اینکه اثرات مثبتی در بحث فرهنگی در جامعه مشاهده کنیم، نیاز به فرهنگ‌سازی در قالب‌های هنر و رسانه داریم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی افزود: بسیج هنرمندان و حوزه هنری ظرفیت‌های بالایی برای تولید محتواهای فرهنگی در راستای امر به معروف و نهی از منکر دارند که انتظار است از توان آنان استفاده کرد.

وی با اشاره همزمان بودن هفته امر به معروف و نهی از منکر و هفته دولت در امسال، یادآور شد: باید در زمینه مطالبه‌گری از ادارات در راستای دولت اسلامی گام برداشت.

انتهای پیام
captcha